donderdag 15 november 2012

Voorraad kerstkaartjes weer bijgevuld!

Hoi allemaal!

Gisteren had ik mijn meter op bezoek, toen ze mijn zelfgemaakte kerstkaartjes zag was ze helemaal verloren. En meteen een grote hint over welke ze wel HEEL erg mooi vond.
Volgende kaartjes heeft ze meegenomen:
 

Gelukkig had ik van dit kaartje 5 exemplaren gemaakt!
 

Van dit kaartje had ik er ook 2 gemaakt,
maar de andere is zonder de groene randen langs de tekst.
 

En, toen ze mijn Tilda-kaartjes zag, ja die wou ze allemaal meenemen.
Maar deze vond ze het leukst om weg te geven.


Verder heb ik nog wat andere kaarten gemaakt, ook met Tilda's. Die slaan het meest aan samen met een kaartje (eskimo en hond) dat ik jullie in een eerdere post al liet zien.
Ik moet de andere kaartjes nog een keer op foto zetten, maar aangezien kerst dichterbij komt en ik er toch nog een vijftigtal moet maken... Kunnen jullie wel raden waar mijn tijd naartoe gaat.

Nog een fijne avond allemaal en tot snel!

Geen opmerkingen: