maandag 11 november 2013

Thank you

Hallo allemaal!
Hi everyone!
 
Yep, vandaag even geen kerstkaartje! Het is een bedankkaartje geworden. Voor mijn nonkel, die was laatst weer een weekendje weg en had een mooi ketting voor me mee. Meestal heeft hij wel iets leuk voor me mee als hij op citytrip is geweest. Hoog tijd dus voor een kaartje!
Yep, today no christmascard! I've made a thank you card. For my uncle, he went on weekend and brought a beautiful necklace back for me. He usually has something nice for me when he makes a citytrip. A card was in order!
 
 
De basis is groen cardstock met daarop dessinpapier van de Action. Nog een taartrondje, de vlinderrand van Noor! Design en Tilda Longstocking. Nog wat bloemen (want dat ziet hij wel graag!), pareltjes en een tekstje.
The base is some green cardstock with dessingpaper from Action. A doily, Noor! Designs' butterfly die and Tilda Longstocking. Some flowers (he loves those!), pearls and a text.
 
 
Ik vond deze Tilda er wel leuk uitzien voor een bedankkaartje!
I thought this Tilda looked cute for a thank-you card!
 
Ook dit kaartje doet weer mee aan wat challenges:
This card is also enrolled at some challenges:
 
Allemaal heel erg bedankt voor die leuke reacties op mijn doosje!
Thanks everyone for those lovely comments at my box!
 
Ik ben er van de week weer!
I'll be back later on this week!
 
x

12 opmerkingen:

Elaine zei

Gorgeous!
I love this Tilda, she is so sweet!
Beautiful embellishments and your flowers are perfect.
Your Uncle will adore your card.
How lovely that he brings you back a gift from his trip, that's so sweet!

Big hugs
Elaine xxx

GerJanne zei

Ha Sarah,
wat een lief bedankkaartje voor lieve oom! Mooie kleuren heb je gebruikt en het afdrukje lijkt op jou, denk ik....;-)
En ja, ik ben nu al 'zenuwachtig' voor mijn verjaardag....leuk he??
Lieve groet,
GerJanne

Antoinette Voorn zei

wat een scheetje daar is jouwe nonkel vast heel blij mee!

Martha zei

Hoi hoi Sarah,
mooi kaartje, zal je oom blij mee zijn!
Mooie kleurencombie heb je gemaakt!
Groetjes van Daatje

Mieke zei

Zo'n lief kaartje!

Angélique zei

Daar zal je nonkel vast blij mee zijn geweest.
Bedankt dat je meedoet aan de challenge bij HobbyHome-Hobbyartikelen.
Groetjes Angelique

Hermien zei

mooi kaartje...

groetjes

Nicole zei

Daar zal je nonkel vast heel blij mee zijn, tis een schatje je kaart. Liefs, Nicole

Erica ♥ zei

Wat heb je je kleuren mooi uitgekozen,
toffe kaart !
Gezellige (knutsel) avond nog ☺
Liefs van Erica ☼

Karin zei

Prachtig zeg, maarre wat is een nonkel..???
Leuk dat je meedoet met de challenge van Simply Magnolia.
Fijn weekend, gr. Karin

Vicky zei

This is gorgeous your uncle is sure to love it.
Thank you for playing along with us over at Midweek Magnolia's, good luck sweetie.

Lotsa hugs Vicky xxx

Teresa zei

This is gorgeous, thanks for joining us at Midweek Magnolias and good luck in the draw.
Teresa x