woensdag 9 maart 2016

GerJannes' Tutorial - Challenge - Candy

Dag allemaal!

Blogland is groot, maar vaak ook heel klein. Dus velen van jullie kennen die lieve GerJanne vast wel! Een tijdje geleden liet ze een leuke kaart zien die ze had gemaakt met een bepaalde techniek... Binnenkort blogt ze al 5 jaar en dat wilt ze gezellig met ons vieren. Als je meer wilt weten moet je haar maar eens een bezoekje brengen!

GerJanne,
het was me een heuse challenge! Ik heb een Double Do en dus heb ik wel even moeten zoeken welke combinatie voor mij werkte. Goed dat de mensen van papierophaling nog moeten komen haha. Maar goed, ik wilde het toch al eens proberen en onderstaande is het resultaat geworden..


Het is een vrij eenvoudig kaartje geworden omdat ik de techniek wou laten spreken. Nu heb ik ook niet zo heel veel embossingfolders die zich voor deze techniek lenen... Ik ben er ook even met een schuurpapiertje over geweest.


Nog even met de embossingfolder erbij...

Tot snel,
x Sarah x

6 opmerkingen:

Anoniem zei

Wow Sarah! Ik vind het een prachtige kaart! Het had ook niet meer nodig ;) Prachtige gescheurde embossing, heel mooi subtiel zwart lijntje en de drie vogels zijn ook zo leuk :) GerJanne is een schat van een vrouw vind ik en ik wil zelf ook graag meedoen met haar candy dus je bent meteen goede inspiratie hihi ;)
Groetjes Chantal

Monique zei

Je hebt er wat papier voor gebruikt voor dat je het goede resultaat had. Maar het is dan ook een prachtkaart geworden. Helemaal af. Mooi met die randjes en de vogeltjes.
Lieve groetjes, Monique

GerJanne zei

Hoi Sarah,
wat een gaaf kaartje heb je gemaakt. Leuk met deze embossingfolder! Ik heb hem ook, dus wie weet dat ik deze ook wel eens gebruikt.
Ik vind het ontzettend leuk dat je meedoet met mijn candy/challenge.
Dank je wel!
GerJanne

Hermien zei

ik weet niet of ik er aan ga beginnen...ha, ha als het zoveel papier kost!
Het eindresultaat ziet er mooi uit, en daar gaat het om niet?

Groetjes Hermien

Scraptastisch zei

Hihi Keigaaf bedacht Sarah! Ook het lijntje aan de buitenkant en vogeltjes heel tof gedaan! Ik ga het zeker ook uit proberen het weekend!
Groetjes van Gerie

Rosina zei

Heel mooi is ook jouw kaartje met die deelembossing....super leuk met die tekstmal...en het opgeschuurde geeft een heel mooi effect...KNAP gedaan!!!

groetjes Rosina