vrijdag 17 juni 2016

Nooit meer werken - pensioen

Dag allemaal!

Vandaag kom ik met een goed gepland kaartje, daar bedoel ik mee, ik ben ruim op tijd...

Midden juli gaat een, indirecte, collega met pensioen. Ze is een wandelende encyclopedie wat onze instelling betreft, haar kennis zal dus zeker gemist worden! Maar ook zijzelf als persoon hoor!
Hoewel ze in hetzelfde dorp als mij woont, zien we elkaar buiten het werk bijna nooit... En het zal er niet beter op worden, want ze gaat op haar gemakje in de zomer een b&b uitbaten in Tsjechië.


In die 2,5jaar tijd dat ik met haar gewerkt heb, ontdekte ik dat we een gezamenlijke liefde hebben, Engelse serviezen.
Daarom koos ik voor dp met zwierige bloemen en kleedde verder aan met bloemen en vlinders. Nog een toepasselijke tekststempel en mijn kaartje was klaar. Een mooie manier om tot ziens te zeggen...

Ik laat dit kaartje ook nog meedoen aan de challenge van Craftaddiction.

Fijn weekend allemaal!
Sarah

11 opmerkingen:

Lisa Andersson zei

This is lovely!
Hugs

Sarah zei

Mooi gedaan!!

Scraptastisch zei

Een mooier afscheid kun je haar niet geven Sarah, super gedaan!!!
Is of zal erg gewaardeerd worden!!!
Fijn weekend!...Groetjes van Gerie

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een lieve fleurige kaart heb je voor je (bijna) ex-collega gemaakt Sarah. Daar zal ze zeker blij mee zijn en wat leuk dat werk wat zij van de zomer gaat doen...een bezig bijtje dus ;p
Lieve groetjes Miranda

GerJanne zei

Oh wat een avonturierster! Ze gaat haar dromen achterna, heel verstandig. En wat heb jij een mooie kaart voor haar gemaakt. Die bloem zou zo op een Engels servies kunnen staan. Dat zal ze dus vast en zeker prachtig vinden. Jullie zullen haar en haar kennis best missen in het begin!
Liefs,
GerJanne

Hermien zei

Prachtig kaartje heb je gemaakt Sarah, TOP!

Groetjes Hermien

Marlies zei

Een prachtige bloemen kaart voor je collega! Heel chique! groetjes, Marlies

Flo zei

Sooo beautiful sarah!!! Love all flowers! Lovely! Hugs, Flo.

Flo zei

Sooo beautiful sarah!!! Love all flowers! Lovely! Hugs, Flo.

Muuske zei

Prachtige afscheid kaart heb je voor je collega gemaakt.Leuke tekst stempel.groetjes Margo.

Martha zei

Hoi hoi Sarah,
mooi romantisch kaartje heb je gemaakt!!!
Liefs van Martha