maandag 11 juni 2018

Een snorrige kaart!

Dag allemaal!

Er staan weer enkele verjaardagen op de kalender de komende periode. De meeste kaartjes die ik doorheen het jaar maak, zonder reden zijn meestal meer geschikt voor een vrouw. Dus moest ik aan de slag voor wat mannenkaartjes.


Op een basis kraftkaart met behulp van een stencil wat zwarte snorren gemaakt. De "Happy Birthday" stans lag nog nieuw in de verpakking en moest dus maar eens gebruikt worden! Een kadertje er omheen en een zonnebril en vlinderdas in de kruislingse hoeken. Helemaal ok voor de hipsters van nu én volgens de regels van de 131e Liftchallenge (denk ik)!

Was ik nog helemaal vergeten te vermelden dat ik afgelopen vrijdag een mooi compliment kreeg van mijn tante over mijn girafsleutelhanger. Ze zag me bezig aan de eetkamertafel en vroeg "Ben je weer aan de knutsel? Wat ben je deze keer aan het maken? Laat me eens kijken!".
Dus toonde ik haar het zakje met het girafje en legde uit wat de bedoeling was. "Laat me die sleutelhanger eens zien, heb je die zelf gemaakt?" Ik met een klein hartje: "Ja". "Aha, maar die heeft zeker onder het stikmachine gelegen?" Mama en ik in koor: "Neeee, dat is met de hand gedaan". Mijn tante weer: "Nee, dat geloof ik niet. Amai, dat zie je bijna niet.". Toen draaide ze het girafje om: "En de achterkant heb je ook afgewerkt, chique gedaan!".
Even was ik zo fier als een pauw, maar dat duurt bij mij nooit lang. Altijd veel te kritisch voor mezelf, te weinig zelfvertrouwen.
Achja, het is een begin dat ik het van mezelf weet, maar om daar verandering in te brengen is een heel paar ander mouwen.
Jullie lieve en toffe reacties zijn dan ook altijd hartverwarmend, zeer gewaardeerd, en helpen me er aan herinneren dat ik niet zo streng moet zijn voor mezelf. Dus een dikke merci voor jullie allen is daar op z'n plaats.

Fijne avond nog!
Liefs,
Sarah

7 opmerkingen:

GerJanne zei

Ach Sarah toch! Jouw creaties zijn altijd leuk, mooi, origineel....ik kan je geen ander paar mouwen geven, hoop dat je dat zelf op den duur kunt, want dat is zeker op zijn plaats. Je tante zegt het ook!!
Dit kaartje is ook weer zo leuk! Hoe bedenk je het: voor een hipster! Hihihi....zo leuk!
Liefs en groetjes,
GerJanne

Martha zei

Hoi hoi Sarah,
Hoe herkenbaar ik ben van hetzelfde soort als jij, maar wat me wel opvalt dat mijn zelfvertrouwen met sprongen omhoog is gegaan nu ik op een nieuwe locatie werk waar veel positiviteit met complimentjes zijn dus het werkt! En jouw creaties zijn altijd zo leuk en netjes, heel lief van je tante om je zo te complimenteren!
De hipsterkaart vind ik super leuk!
Liefs Martha

Marjan zei

Ik snap je wel, hoor. Herken het ook wel een beetje, maar inderdaad mag je best ook meer trots zijn op wat je doet en maakt. Des te fijner als je echt gemeende complimenten krijgt over je werk! Dat doet goed.
Deze kaart heb je op eigen, originele wijze gelift en vind ik heel leuk!
Fijn dat je meelift met ons, Sarah!

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een gave lift Sarah, leuk met al die snorren en de ingelijste tekst.
Lieve groetjes Miranda

José zei

Leuke liftkaart, weer eens wat anders.

Cornelie zei

Leuk deze mannenuitvoering, dank je wel!

Durvina zei

Wat een leukerd, deze stoere mannenkaart!!

liefs, Durvina