vrijdag 24 augustus 2018

Hi Flamingo

Hallo!

Vandaag laat ik een erg zomers kaartje zien! Al een hele tijd is er iemand die ik een kaartje wilde sturen, maar het kwam er maar niet van.
Vanmiddag was ik vrij en stond er niets op de planning, dus vatte ik de koe bij de hoorns en ging ik aan de slag.

De flamingo van MD kocht ik al een tijdje geleden, maar maakte er nog geen kaartje mee. Ondanks de kleine stukjes die je moet plakken is hij echt superleuk. Wel heel goed om er aan te denken dat je voor die fijne stukjes dubbelzijdige tape gebruikt, dat werkt een stuk makkelijker. De foto maakte ik nog even snel buiten, tussen de Franse Geraniums en de Klimop.


Het is een rechthoekig kraftkaartje met dp van de action, wel uit twee verschillende blokjes. Wat washitape, tropische blaadjes, plaksteentjes en "hi" in kurk.

Dit kaartje doet mee aan volgende challenges:

(vierkantjes vervangen door tropische blaadjes en de schets wat gekanteld)

Veel liefs voor nu en allemaal een fijn weekend!
Sarah

8 opmerkingen:

Ela zei

Lekker zomers je kaart! Die flamingo is super leuk, wilde m eigenlijk gaan aanschaffen maar kwam er niet van. Nu is de zomer bijna voorbij. Maar het is een leukerd! Groetjes Ela

GerJanne zei

Supergaaf, zeg!! Wat een enige zomerse kaart heb je gemaakt. Dat zal de ontvanger helemaal leuk vinden!

Plony zei

Wat een gezellig zomers kaartje. Flamingo's zijn helemaal in hè....Ik zie er van alles mee voorbij komen. Heel gaaf.
Fijn weekend....xxx Plony

Martha zei

Hoi hoi Sarah,
Wat een vrolijk fleurig kaartje heb je gemaakt, daar zul je vast iemand heel blij mee maken!
Liefs Martha

Marjan zei

Heel gaaf, zomers en zelfs tropisch kaartje! Heerlijk!

Margreet zei

Wat een gave flamingo op je kaart...en die bladeren ipv vierkantjes is leuk bedacht.
Dank je wel voor het meedoen bij Cheerful Sketches.
xxx Margreet DT

Renate zei

Je hebt er een lekker vrolijk en kleurrijk kaartje van gemaakt.
Heel Zomers, helemaal leuk!!!
Super leuk dat je meedoet aan onze challenge. Ik hoop dat je er ook bij onze volgende challenge weer bij bent.

-xies- Renate.
(DT Papercraft Challenges)

Monique zei

Een prachtige kaartje Sarah!
En je bouw update heb ik ook gelezen. Het begint zowaar vorm te krijgen.

Lieve groetjes, Monique