vrijdag 16 november 2018

Geschetste kerstkaart

Dag allemaal!

Alweer iets meer dan een maand verder sinds mijn laatste post, wat gaat de tijd vlug!

De laatste week is het na het werk al vlug donker, en dus valt er door de week niet veel meer te doen op de bouw, maar in het weekend gaan we nog steeds stevig door! We hebben hard gewerkt, al zeg ik het zelf. De laatste foto die ik jullie liet zien van onze bouw, was toen het verdiep zo goed als volledig gemetst was met snelbouw. Dus schrik niet, maar hier even snel een kleine stand van zaken op dit moment:



We hebben het onderdak alvast gelegd, zo blijft de bouw hopelijk toch van het grootste water gespaard wanneer de hemelsluizen besluiten open te gaan. Nu is het een kwestie van zo snel mogelijk de gevelsteen gemetst te krijgen, zodat we de arduin kunnen leggen en de ramen opgemeten kunnen worden. Het plaatsen van de ramen en deuren zal dus iets voor in het nieuwe jaar zijn. We gaan ons dus ook volgend jaar zeker en vast niet vervelen!

Dan over naar mijn geschetste kerstkaart. Aangezien ik gisteren mocht genieten van een vrije dag en alle huishoudelijke taken toen gedaan had, kon ik vanmiddag nog eens aan de slag met mijn knutselspullen. Ik wilde graag een kerstkaart maken, maar wist niet goed hoe te beginnen. De schets van Cheerful Sketches hielp me op weg!


Ik heb niet veel andere elementen toegevoegd, omdat de schets op zich al vrij druk was en dat in combinatie met het dp vond ik genoeg.


Toen het kaartje klaar was vond ik het best wel een modern kerstkaartje. Met de restjes dp die ik over had door de driehoeken te maken, maakte ik ook nog twee kaartjes, ook heel modern!


In één slag had ik dus drie kerstkaartjes klaar. Ik kan het helaas geen inhaalslag noemen, want voor Kerstmis ga ik nooit meer genoeg kaartjes klaargestoomd krijgen.


Zo lief dat jullie dat jullie nog steeds reageren op mijn blogposts! Ik kom wel eens langsgezoefd op blogs, maar een reactie achter laten schiet er heel vaak bij in. Misschien dat de donkere dagen die nu komen daar verandering in zullen brengen, maar ik beloof niets.

Tot blogs!
Sarah

9 opmerkingen:

Ellen zei

Wat een prachtig huis is dit zeg...heel mooi net als je kaartjes! Top gedaan!
Groetjes Ellen

Martha zei

Hoi hoi Sarah
Woow wat gaan jullie een mooi huis krijgen!
Prachtig en hard gewerkt!
Mooie kerstkaartjes heb je gemaakt heerlijk zeker om eventjes weer te kunnen knutselen!
Liefs en fijn weekend verder!
Martha

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wauw wat zijn jullie een mooi (en groot) huis aan het bouwen Sarah. Schitterend en logisch dat je daar veel tijd aan "kwijt" bent.
Mooie kerstkaarten heb je gemaakt in die natuurlijke kleuren, grappig die smalletjes.
Lieve groetjes Miranda

Bernadet zei

Wat is dat een mooi huis Sarah!
Zitten we wat dat betreft in hetzelfde schuitje haha. Ook wij zijn nl aan het bouwen.
Je kaartje is prachtig geworden.
Hartstikke leuk dat je meedoet bij Cheerful Sketches!

Nelleke zei

Jullie droom komt steeds een stukje verder. Het dak erop het gaat echt wat worden. Kijk maar eens hoe het volgend jaar Kerst is ! Jullie harde werken wordt beloond. Mooie kaarten maakteje, en er is ook echt niet veel nodig om een mooie kaart te maken. Niet genoeg kaarten voor de kerst? Maak je niet te druk, komt wel weer en in de winkel liggen er genoeg. Het gaat om de intensie waarmee je ze verstuurd. Ikga nog even van mijn wijntje genieten. Groet, Nelleke

GerJanne zei

Zo Sarah, dat ziet er veelbelovend uit! Wat een mooi huis gaat dat worden. Jullie zullen er nog wel even mee bezig zijn, maar dan heb je het helemaal hoe je het hebben wilt. Je kaart is mooi zeg! Goed gelukt met die sketch. En de twee restjes kaarten zijn ook mooi!
Leuk idee met die schuine kanten.
Groetjes,
GerJanne

Joanne kramer zei

Wat een prachtige kaarten! Dankjewel voor je deelname bij Cheerful sketches. succes met jullie woning. groetjes Joanne

jolanda creatief bijtje zei

heel mooi kaartje
bedankt voor het meedoen
groetjes jolanda bongers
dt cheerful sketches

Margreet zei

Prachtige kaart en ook de 2 met de restjes zijn heel leuk.
Succes met de bouw.
Leuk dat je meedoet bij Cheerful Sketches.
xxx Margreet