maandag 2 december 2019

GDT - Kreativ Tanten - Challenge #36: A Little Present For You

Dag lieve allemaal!

Begin november werd mijn herfstkaartje als één van de favorieten bevonden voor challenge #34 - Alles Geht bij de Kreativ Tanten. Daarom mocht ik voor de challenge van december GDT zijn.

Door het tijdgebrek om ook maar iets te knutselen, koos ik er voor om een simpel en klein kadoosje te maken. Dat past trouwens helemaal in het thema! Want men vraagt een creatie met als thema Kerst.


Het doosje is zelf gemaakt en van kraft papier.


Met de stempelset van Hello Bluebird - Snow Play stempelde ik allerlei lieve pinguïns op het doosje. Ik moest natuurlijk wel even goed nadenken hoe ik ze stempelde, anders zouden ze op hun hoofd staan. En deze schatjes waren absoluut niet in voor een uurtje gymnastiek!
Doordat ik ervoor koos om het doosje nog te voorzien van een strik heb ik de voorkant bewust vrij sober gehouden.




Ik kleurde alleen de pinguïn aan de bovenkant zodat hij/zij de juiste richting kan aangeven en de ontvanger de voor- van de achterkant kan onderscheiden.



En als je het doosje wilt open doen is dit het flapje dat je moet openen.
Ik denk dat ik al weet voor wie dit kadoosje is!

Hebben jullie nu ook zin gekregen om een leuk kadoosje of kaartje te maken voor Kerstmis? Ren dan als een gek naar je knutselspullen en ga aan de slag! Vergeet daarna zeker niet je creatie te linken bij de 36e challenge van de Kreativ Tanten.

Veel liefs voor nu,
Sarah

3 opmerkingen:

Martha zei

Hoi hoi Sarah
Wat een schattig pinquin doosje heb je gemaskt, leuk dat er eentje eruit hebt laten springen wat kleur betreft!
Liefs Martha

GerJanne zei

Leuk doosje Sarah! Ik heb toevallig ook een doosje gemaakt, dus wie weet kan ik die linken...

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een schattig doosje met die leuke pinguïns Sarah. Leuk idee om er één van kleur te voorzien, maakt het lekker vrolijk.
Lieve groetjes Miranda