vrijdag 19 juni 2020

Swappen met GerJanne - 2020 #2

Dag lieve allemaal!

Wat leuk om jullie lieve, leuke en bezorgde reacties te lezen! Het was een heerlijk warm ontvangst, dank je wel!

Vandaag tonen GerJanne en ik ons tweede kaartje. Ik ben super benieuwd wat GerJanne er van gemaakt heeft! Dit keer was de opdracht om het papier, de bloemenstans en de enameldots te gebruiken. Er mocht geen plaatje aan te pas komen wel tekst.


Als basis een vierkant kraftkaartje met daarop 4 blokjes papier. De tegenoverstaande hoekjes afgerond zodat het bloemblaadjes lijken met de bloemenstans als hart. Ik heb de opdracht dus ter harte genomen. Nog 3 bloemen op 3 vlakken en wat enameldots. En dan de optie om tekst toe te voegen. Dat pakte ik slim aan, al zeg ik het zelf 😊 .. In de paperpad zit een mooi papiertje met allerlei mooie woorden, dat werd het 4e bloemblaadje..

Bedankt voor jullie bezoekje en als je nog niet bij GerJanne geweest bent, ga dan snel langs!

Liefs,
Sarah

11 opmerkingen:

GerJanne zei

Hahaha, ja, jij bent slim! Dat heb je heel goed bedacht! Je kaart is heel leuk, ik houd wel van vlakverdelingen! EN deze met de afgeronde hoekjes zijn mooi zo. Het idee erachter om er blaadjes van te maken vind ik ook goed verzonnen.
Fijne dag!

Freubelmina zei

Wat een ontzettend leuk kaartje Sarah, de spulletjes zijn erg mooi en jij hebt er een mooie uitwerking aan gegeven,leuk hoe jullie elkaar zo uitdagen! Dat smaakt vast naar meer. Lieve groetjes, Wilma x

Anita van Deur zei

Heel leuk gedaan ook een heel vrolijk kaartje.
Groetjes, Anita

Eri zei

Leuke vrolijke kaart heb je gemaakt voor de uitdaging!
Groetjes Eri

Ellen zei

Oh deze is ook super hoor...was net bij GerJanne! Hetzelfde pakketje en 2 totaal andere kaartjes...top hoor!
Groetjes Ellen

Martha zei

Ja, ik kom net bij GerJanne vandaan, Sarah
en ik mocht haar creatie in het echt ontvangen, hoe leuk is dat!
jouw kaartje vind ik ook erg mooi zo in vlakjes verdeeld met die bloempjes!
Liefs Martha

Hazel (Didos) zei

I just popped over from Gerjannes blog to see your make using the goodies as well, what a super card, its lovely, Hazelxx

Marjan zei

Die van GerJanne zag ik zojuist, jouw kaart is ook al zo tof! Erg leuk die vakjes en de mooie 'bloemen"erin in fijne kleurtjes. Leuk ook dat je juist een vakje met een tekst papiertje maakte. Het midden cirkeltje verbindt alles mooi.

LisannesKaartenhobby zei

Super leuke en vrolijke kaart! Ik hou wel van die frisse kleuren en inderdaad, slim gedaan met de tekst. Ik heb even rond gekeken op je Blog en zag nog meer leuks en daarom ga ik je volgen!

Hobbygroet Lisanne

Diny zei

Ook jouw kaartje is erg leuk geworden Sarah....zo daag je elkaar lekker uit!
Groetjes Diny

Creaellenknutselsite zei

wat een leuke uitdaging met gerjanne je hebt er een mooi kaart van gemaakt
heb ook op je blog rondgekeken en ben mooie kaartjes tegen gekomen ben volger geworden
groetjes ellen