dinsdag 11 mei 2021

Today is a Birthday

Hey hallo hoi!

Hartelijk dank nog voor jullie reacties op het kaartje dat ik voor Hailey maakte. Het werd goed ontvangen en daar was ik blij om.
Ik wil ook zeker even een digitaal schouderklopje geven aan ieder van jullie die eenzelfde situatie van veraf of dichtbij heeft meegemaakt! Je staat er niet bij stil, maar uit de reacties merkte ik dat het toch erg vaak gebeurt.
Het kaartje bracht ook positiviteit met zich mee, want ik mag namelijk voor challenge #272 gastdesigner zijn op het MD-blog.

Vandaag ben ik er met een vrolijkere kaart!
Een verjaardagskaartje, dat voorlopig nog even in mijn knutselvitrine mag pronken, want het heeft nog geen bestemming.
Het kaartje maakte ik naar aanleiding van de huidige challenge bij Marianne Design.


Ik zat al een tijdje met het idee om de cupcake te combineren met de eenhoorn en dus zag ik nu schoon mijn kans!

De basis is wit linnenkarton dat ik op maat sneed om een slimline model te maken. Lekker veel ruimte om alles kwijt te kunnen!

Gebruikte MD materialen zijn:
- Stempel "Today is a Birthday" - CS0965
- Stans "Cupcake" - COL1481
- Stans "Eenhoorn/paard" - COL1408
- Enamel dots - PL4502
- Papier (enkel de sterren) "Celebrations" - PK9131

De rest van de week heb ik lekker vrij! We hadden gehoopt op mooi weer zodat we even konden gaan uitblazen aan zee, we zullen zien.
Maar regenweer brengt misschien nog wat knutseltijd met zich mee. We gaan het zien...

Groetjes,
Sarah

13 opmerkingen:

GerJanne zei

Ha Sarah,
dit is een heel vrolijk kaartje! Leuk zijn die slimline modellen he? Ik vind ze in elk geval heel fijn om mee te werken.
Geniet van je vrije dagen. Geen idee wat het weer gaat doen, maar even niet aan je werk denken is heerlijk!

Daphne zei

Dit is echt een Unicorn kaartje, maar de kleurtjes en het goud glitter erbij.
Zó mooi vind ik het.
De tekst is de blikvanger, maar als je iets langer kijkt zie je dat het helemaal bij elkaar past, 1 geheel is het.
Ook wij hopen op mooi weer, we willen graag naar de camping, maar daar is niks aan in de regen

Henriët zei

Wat een leuke kaart! Mooie combinatie van de eenhoorn met de cupcake.
Bedankt voor het meedoen.
Groetjes van Henriët
DT Marianne Design Challenge blog

Ellen zei

Wat een beeldige kaart heb je gemaakt…toppie hoor!
Om nog even op je vorige kaart terug te komen…mijn zoon en schoondochter hebben afgelopen maandag ook afscheid genomen van het kindje van vrienden, het is zaterdag met 24 weken geboren echt zo verdrietig. Ze waren gelijk zwanger.
Groetjes Ellen

Martha zei

Wat een schattig lief kaartje Sarah!
Mooi gemaakt!
Fijne vrije dagen
Liefs Martha

Anita zei

Wat een leuke kaart met de beestenboel Sarah.
Fijn dat verdrietige dingen soms ook wat positiefs teweeg brengen.
Leuk dat je weer meedoet met onze verjaardagschallenge.

Groetjes
Anita
MDblog

Judith zei

Heel erg mooi geworden.
Leuk dat je mee doet met onze "verjaardagkaart" challenge.
Groetjes van Judith
DT Marianne Design Challenge Blog

Suzan zei

Prachtig verjaardagskaartje heb je gemaakt Sarah!
Bedankt voor het meedoen!
Groetjes Suzan
DT MD Challenge blog

De Hobbyzolder zei

Een hele vrolijke kaart met de Eenhoorn en de cupcake
Bedankt voor het meedoen met de “verjaardagskaart” Challenge
Groetjes Cecile
DT Marianne Design Challenge Blog

Wybrich zei

Superleuke verjaardagskaart mooie kleurtjes ook!
Dank je wel voor het meedoen
Gr Wybrich
DT MDchallenge blog

Hermien zei

Een mooi verjaardagskaartje Sarah. Ik hoop dat het weer een beetje meewerkt de komende dagen!

groetjes Hermien

Aniet zei

Mooie verjaardagskaart Sarah, geniet van je fijne dagen,
leuk dat je meedoet met de challenge
groetjes van Aniet
DT Marianne Design Challenge blog

Nynke zei

Wat een leuke kaart in de lekker zoete kleurtjes!
Groetnis Nynke