donderdag 9 september 2021

Sarah en GerJannes Swapchallenge 2021 - 12 Cards of Christmas #9

Dag lieve allemaal!

Vandaag laten GerJanne en ik het 9e kaartje zien in de serie van 12. Ja, het gaat vooruit!

Ik mailde deze opdracht al enige tijd geleden naar GerJanne, samen met opdracht 8. Maar desondanks kwam ikzelf er pas enkele dagen geleden aan toe om aan deze kaart te beginnen.

Ook deze keer was de opdracht om aan de slag te gaan met een schets (ook gevonden via Pinterest). Daarbij moest het papier gebruikt worden en ook de stempelsetjes.

Gisterenavond legde ik er de laatste hand aan. In het zonnetje heb ik heerlijk zitten kleuren, met Danny Vera op de achtergrond. Hij stond er natuurlijk niet letterlijk :) . Nee ik speelde enkele liedjes van hem af via mijn gsm.

Ik ben best tevreden over mijn kaartje. Hoewel, hij oogt toch nog een beetje kaal, heb ik het idee.
Kijken jullie weer mee naar wat GerJanne er van gemaakt heeft?
Natuurlijk link ik mijn kaartje ook weer bij 52WTC.

Veel liefs,
Sarah

24 opmerkingen:

Daphne zei

Oh leuk, daar zijn jullie weer.
Knappe uitwerking vd sketch vind ik.
Tja, kaal....... ik zie wat je bedoeld, vooral rechts boven en midden maar ik zou niet weten wat je dat nog toe kan voegen zonder dat het teveel opvalt.
Misschien had je de tekst groter kunnen doen? Misschien is dat het?
Maar ik zou er niks meer aan doen hoor, het is mooi dp voor de achtergrond en de stempels zijn nu wel echt de blikvanger, wat ze ook verdienen.
Ik ga zo even bij GerJanne kijken.

Ellen zei

Heel mooi kaartje is het geworden met de leuke sketch…leuk papier ook…top!
Groetjes Ellen

Irene zei

Leuk dat jij de muisjes in een hexagon hebt geplaatst! Kaal.. valt wel mee maar misschien had je de drie sterretjes verspringend rechtsboven kunnen plaatsen?
Mooi hè Danny Vera 🥰.
XxIrene

Diny zei

Ook jouw kaartje is leuk geworden Sarah met het muisje en de egel!
Groetjes Diny

Martha zei

Leuk kaartje Sarah
Je hebt weer een leuke challenges gemaakt!
Fijn he knutselen met mooie muziek op de achtergrond
Liefs Martha

Eri zei

Jou kaart is leuk geworden, en helemaal anders dan die van Gerjanne! Ik vind hem ook niet echt kaal geworden hoor!
Groetjes, Eri

Anita van Deur zei

Je kaartje is leuk geworden Sarah mooi dp en de 6 hoekjes zijn leuk opgevuld en vind je kaart helemaal niet kaal.

Marjan zei

Superleuk jouw uitwerking van de schets, Sarah! Ik ga zo bij Gerjanne kijken.

Antjes kaartcreaties zei

Wat hebben jij en GerJanne een leuke kerstkaart gemaakt met deze sketch.
Totaal verschillend ingevuld, maar beiden zo leuk!!
Groetjes Antje

Nicole Parmentier zei

Bij jou ook al zo een leuk kerstkaartje. Helemaal niet kaal, ik houd hier juist wel van. Leuk hoe je delen van de stempeltjes in de zeshoekjes laat terug komen. En Danny Vera op de achtergrond, dat is altijd fijn!

marijke zei

Ook bij jou een leuk kaartje gemaakt met de uitdaging van jullie zelf! Een leuk kerstkaartje en leuk dat je weer meedoet met 52WTC. Groetjes Marijke

Annemarie en Merit zei

Ook jou kaart is heel leuk geworden...
net zoals die van Gerjanne.
Gezellig dat je er bij bent deze donderdag.
Liefs Annemarie en Merit DT52WTC.

Colien zei

Heel mooi kerstkaartje!
Bedankt voor je deelname aan onze wekelijkse uitdaging bij 52WTC.
grtz Colien

GerJanne zei

Ha Sarah,
wat een enig kaartje. Zo leuk! Moet ik toch even onthouden om dan en deel van het stempeltje te gebruiken. Dat heb je zo leuk gedaan. Mooi ook dat je de randjes hebt beïnkt.
Soms moet je wennen aan een bepaalde leegte op je kaart.
Ik heb vaak muziek aan tijdens het knutselen, het vaakst de radio...Heerlijk vind ik dat.

Nynke zei

Ik vind je kaart tof en helemaal niet kaal! De stempels gedeeltelijk gestempeld in de zeshoeken vind ik echt goed bedacht.
Groetnis Nynke

martina's kaartjes zei

leuk, gezellig kaartje, mooi
fijn dat je er deze week weer bij bent,
grtjs,martina DT 52 WTC

Freubelmina zei

Nou deze is ook erg leuk geworden Sarah, toch de stempeltjes en geen megakaart…slim bedacht zo.
Lieve groetjes xx

!neke zei

Super leuk weer !!!!
Groeten Ineke
DT52WTC

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wauw heel leuk zoals je deze sketch uitgewerkt hebt Sarah. Ik vind het een mooie, lieve kerstkaart.
Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

Nancy Soetaert zei

wat een leuk idee om maar een deel van je stempeltjes te gebruiken in de zeshoeken! heel leuke kaart.
Groetjes
Nancy 52WTC

Marjolein zei

Jouw uitwerking van de sketch is ook al zo leuk! Mooi gedaan. Groetjes Marjolein

Nelleke zei

Heel leuk hoe jij de kaart gemaakt hebt. Ik vind het zo wel mooi, het papier zegt genoeg en de kleine ingekleurde stempeltjes doen de rest. Groetjes Nelleke

Rosina zei

een super lief kerstkaartje heb ook jij gemaakt met die sketch Sarah...en zeker ook met dat lieve muisje en egeltje in die hexagons
groetjes Rosina
DT 52 WTC

Jantine zei

Superleuke uitwerking van de sketch ook, Sarah. Wat daag je GerJanne toch telkens leuk uit. Ik kreeg wel een leuk beeld op mijn netvlies, zo Danny Vera die achter je staat mee te kijken naar je knutselactiviteiten, moest er even om grinniken.
Leuk dat je weer meedoet met 52WTC!
Groetjes
Jantine DT 52WTC