donderdag 11 november 2021

Sarah en GerJannes Swapchallenge 2021 - 12 Cards of Christmas #11

Dag lieve allemaal!

Zo zijn we weer aanbeland bij maand 11 van het jaar. Wat gaat het ongelooflijk snel!

Ik stuurde GerJanne opdracht 11 en 12 samen door. Het einde van het jaar is voor de meesten een drukke periode en de Sintsurprise vraagt ook wat voorbereiding.

Opdracht 11 luidde als volgt:
Gebruik een plaatje van een knipvel van Els, meer bepaald één van volgende knipvellen: EWK1245 of EWK1246. Gebruik ook weer DP van het pakket. Verder mag je aanvullen naar keuze.

Toen ik door de knipvellen heen ging zag ik een plaatje en wist meteen de bestemming, Oostenrijk! De uitbaters van het gasthof waar we al vaak heen zijn geweest zijn vrienden geworden. Ze krijgen dus ook ieder jaar een kerstkaart (ongeacht als we met Kerst bij hen verblijven).


Ik stel jullie graag voor aan Cody. De ezel van onze Oostenrijkse vrienden.
Afgelopen zomer waren mijn ouders op vakantie en kreeg ik via de app een foto binnen. Cody heeft er een vriendinnetje bij, Elsa. En dat de vonk overgeslagen is tussen die twee bewijst onderstaande foto:


Cody en Elsa kregen samen kleine Pauly.

Ik ben erg tevreden over mijn kaartje!
De randpons geeft zo'n leuk effect en alles past mooi bij elkaar. Heerlijk zoals Cody daar staat te blinken.

Ik ben erg benieuwd wat GerJanne er van gemaakt heeft, dus kijken jullie mee?
Ik post mijn kaartje ook weer bij 52WTC.

Veel liefs voor nu,
Sarah

9 opmerkingen:

Eri zei

Een heel leuke persoonlijke en geslaagde kaart heb je gemaakt voor je Oostenrijkse vrienden!
Groetjes, Eri

Diny zei

Wat een leuke kaart heb je gemaakt met het ezeltje Sarah.
En de foto is ook gaaf zeg met het kleintje erbij....als dat geen echte liefde is!
Groetjes Diny

marijke zei

Een leuk plaatje op je kaart. Zeker met het verhaal erachter! De baby ezel is een schatje. Fijn dat je het laat zien bij 52WTC. Groetjes Marijke

GerJanne zei

Oh daar ben ik dan eindelijk. Had een heel drukke dag.
Jouw kaart is enig! Dat ezeltje is zo toepasselijk voor jullie Oostenrijkse vrienden. De plaatjes van Els van dat knipvel zijn echt leuk. De poes ook. Je hebt er een leuk modelletje van gemaakt en snap helemaal dat je tevreden bent!
Ik verwijs nog even naar jouw blog, helemaal vergeten te doen...
Liefs,
GerJanne

Annemarie en Merit zei

wat is je kaartje leuk zeg, en goed passend bij je verhaal..
Fijn dat je er vandaag bij bent.
Liefs Annemarie en Merit DT52WTC.

Anita van Deur zei

Wat een leuk kaartje het ezeltje passende kerstkaart voor de vrienden.

Martha zei

Wat een schattig kaartje voor jullie vrienden in Oostenrijk, Sarah
Pracig gemaakt!
Leuk dat ezeltjes verhaal
Liefs Martha

Jantine zei

Wat een leuke en toepasselijke kaart, Sarah! Heel lief plaatje van de ezel en zo leuk met het achtergrondverhaal erbij.
Leuke uitdaging weer met GerJanne!
Fijn dat je meedoet met 52WTC!
Groetjes,
Jantine DT 52WTC

bolletjelucky.blogspot.com zei

Oh wat een lief verhaal achter deze mooie kerstkaart Sarah, een heuse love story. Wat een leuke foto met fat kleintje erbij. Je kerstkaart is ook een plaatje. Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC