donderdag 11 augustus 2022

12 Cards of Christmas 2022 - #8 - Inspired by GerJanne en Sarah

Dag allemaal!

Zo zijn we alweer augustus 2022. Wat gaat de tijd toch snel!
Onze zomervakantie zit er op en dan is Kerstmis ook alweer héél snel, hoe voelt dat voor jullie?

Daarom goed dat we vandaag kaart 8 van onze 12 Cards of Christmas kunnen tonen. Velen onder jullie hebben intussen waarschijnlijk al een flinke voorraad kerstkaarten. Maar bij mij staat de teller dus op 8.

Voor kaart nummer 8 was GerJanne wat later als normaal met de opdracht, daarom luidde hij: "Maak een kaart met het paperpack van Craft Emotions volgens de sketch die je in de bijlage vindt."

En de schets was onderstaande van Creative Sketchy Girls


Zowel GerJanne als ik werken allebei graag met een schets, dus dat in combinatie met de makkelijke opdracht, stond het kaartje vrij snel in elkaar.


Ik sneed een slimline kaartje uit wit linnen cardstock en met een Doohickey van Magnolia maakte ik de ijssterrenrand. Omdat ik dus veel oppervlakte moest bekleden met papier ging ik er van uit om met een volledig blad aan de slag te gaan. Toen ik het ijsberenpapier zag was het idee geboren. Ik ging snel snuffelen in het uitdrukvel dat bij het papier hoort, en gelukkig maar, ik had nog een ijsbeer te goed.
De basis van mijn kaartje stond dus zo in elkaar. Daarna nog aangekleed met wat enameldots en zilveren sterretjes die ook in het pakket van GerJanne zaten. De overige ijssterren van Joy! Crafts vullen het geheel wat. Net zoals de tekst op vellum die ook in het pakket zat.

Ik ben zelf heel erg tevreden met deze kaart, al zeg ik het zelf.
Ik link mijn kaartje ook nog bij 52WTC.
 
Bedankt voor jullie bezoekje! Ik hop even naar GerJanne, kijken jullie mee?
Liefs, Sarah

16 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Enig kaartje Sarah wat een lieve ijsbeer op je kaart.

Martha zei

Ha die Sarah
Wat een leuk slimlinekaartje heb je hemaakt
Dat ijsbeerplaatje komt goed uit op het geheel!
Fijne tijd, liefs Martha

Eri zei

Je hebt er een leuke winterse kaart van gemaakt!
Groetjes, Eri

Margo zei

Wat een leuke kaart, schattig die ijsberenfamilie
Groetjes
Margo

marian zei

Een super mooie kerstkaart en helemaal volgens de opdracht.
Groetjes van Marian.

Marijke zei

Ook jouw kaartje leuk gedaan met deze sketch! En die ijsberen zijn ook leuk! Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC. Groetjes Marijke.

Annemarie en Merit zei

Hier ook al zo'n leuke slimline met echt heel gaaf papier wat perfect bij de ijsbeer past.
Gezellig dat je vandaag weer een kerstkaart laat zien bij 52WTC.
Lieve groetjes Annemarie en Merit DT52WTC.

Wies zei

Mooie slimline kaart met leuke ijsbeer en achtergrondpapier met beertjes.
Groetjes, Wies

Kaartenkraam zei

Superleuke kaart!

groetjes van Ank

Jantine zei

Heel leuke kaart, Sarah! Heel anders dan die van GerJanne, ook al gebruikte je dezelfde sketch.
Gezellig dat je weer mee doet met 52WTC.
Groetjes
Jantine DT 52WTC

Daphne zei

Wat een super leuk kaartje.

bolletjelucky.blogspot.com zei

Superleuk en erg mooi Sarah. Je mag zeker tevreden zijn. Mooi met dat ijsblauw en het plaatje is zo schattig. Mooi afgewerkt met die rand bovenaan en die mooie ijskristallen.
Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

Caroline Cards zei

Heel erg leuk met dit plaatje!
Groetjes, Caroline

Ingrid's Scrapfrutsels zei

Ik kom net bij GerJanne vandaan, maar deze is ook erg leuk geworden. Bedankt dat je meedoet bij 52WTC. Groetjes Ingrid.

GerJanne zei

Oh wat raar dat ik ben nog niet bij jou geweest en jij niet bij mij... ik had heb wel meteen bekeken en maar met Jesse over de vloer kwam ik er niet meteen toe om te reageren. En hij is perfect zeg! Zo leuk het papier bij de ijsbeer, of andersom natuurlijk. En wel grappig dat we allebei graag met sketches werken...
De uitdaging voor september komt dit weekend in je mail box....
Liefs van mij.

Josje zei

leuke kaart heb je gemaakt Sarah met de schets leuk dat je meedoet bij creative sketchy girls
groetjes Josje DT