donderdag 12 januari 2023

12 Cards of Christmas 2023 - #1 - Januari: Nieuwjaarskaart

Dag lieve allemaal!

Allereerst nog mijn beste wensen voor 2023! Ik wens jullie heel veel freubelplezier, veel liefde, een goede gezondheid en veel bijzondere geluksmomentjes!

Dit jaar was het aan mij om het pakket van de onderlinge uitdaging tussen GerJanne en mij te verzorgen. We gaan gewoon door met onze 12 Cards of Christmas challenge. Op die manier hebben we beiden alvast 12 kaartjes achter de deur. Want hoe je het ook draait of keert, december zal zich alweer veel te snel aanmelden.

Ik ga me dit jaar proberen aan een thema te houden voor iedere opdracht. Ik ben benieuwd als iemand al kan raden wat de leidraad van de thema's zal zijn. Maar het zal niet voor iedere maand even gemakkelijk worden, dat kan ik je nu alvast zeggen!

Opdracht 1 - Januari - Nieuwjaarskaart:
Maak een nieuwjaarskaart (helemaal in het straatje van GerJanne). Let op, het jaartal 2024 moet ergens op je kaart terugkomen. Gebruik hiervoor het A4 dp, een houten kerstboom, en de sticker "happy days" van de stickervellen.


Dit is mijn uitwerking geworden. Uit eigen voorraad de plakparels, die een beetje bij het gouden lettertype van de sticker moeten passen. De sticker dient hier als 0 voor het jaartal 2024.

Ik ben alvast héél nieuwsgierig naar wat GerJanne met de opdracht gedaan heeft, kijken jullie mee?

We kunnen ook dit jaar weer ons kaartje linken bij 52WTC, en dat doe ik bij deze dan ook weer.

Nog een fijne dag en tot snel!
Liefs,
Sarah

14 opmerkingen:

martina's kaartjes zei

een heel erg leuk kaartje heb je gemaakt ! top
heb net vorige maand al mijn boompjes ook opgebruikt, grappig
grtjs,martina

Anoniem zei

Ik zie dat ik zomaar weer bij jou kan reageren! Heel mooi kaartje maakte je met de leuke spulletjes! Ik kom bij GerJanne vandaan, zij maakte heel iets anders.
Groetjes Ellen
Ellen’s Greetingcards

Anita van Deur zei

Wat leuk dat jullie dit doen, je kaartje vind ik geslaagd.

casa crea d' emilia zei

Hai Sarah,
Wat een mooie kaart heb je gemaakt. Ik was net al bij Gerjanne en wat leuk dat jullie samen maandelijks zo'n challenge hebben. Gezellig hoor. Je uitwerking is erg leuk geworden.
Fijne dag.

Lieve groetjes,
Emily
(casacreaemilia.blogspot.nl)

Martha zei

Ha die Sarah,
Wat een leuke kaart en leuke challenge,
ik ben al bij GerJanne geweest zij heeft ook een mooie kaart gemaakt
Fijne dag liefs Martha

Irene zei

Mooi pakket Sarah en een hele leuke eerste kaart voor jullie uitdaging!
XxIrene

GerJanne zei

Ha Sarah!
Leuk dat je ook een foto van het hele pakket op de foto hebt gezet! En wat een tof idee om de sticker als 0 te gebruiken. Daar was ik niet opgekomen. Erg leuk ook met de plaksteentjes.
Ik had deze keer niest extra's erbij gedaan, maar zal het onthouden....
Ik kan geen leidraad ontdekken hoor! Je maakt me wel nieuwsgierig...

Jantine zei

Wat maakte jij ook een leuke kaart, Sarah! Zo leuk dat jullie deze 12 maanden uitdaging weer doen. En je maakte zo'n mooi logo! Goed idee om de sticker als 0 te gebruiken in je jaartal.
Gezellig dat je meedoet met 52WTC deze week!
Groetjes
Jantine DT 52WTC

Wies zei

Leuk dat GerJanne en jij jullie kerstchallenge ook dit jaar weer oppakken. Je hebt een mooi pakket samengesteld. Jouw nieuwjaarskaart is ook mooi geworden.
Is je thema voor dit jaar misschien kerstbomen? Ik ben benieuwd.
Groetjes, Wies

Marijke zei

Dat heb je mooi gemaakt hoor Sarah! Leuk dat jullie zo saampjes de uitdaging weer aangaan. Ik heb de kaart van Ger Janne ook al gezien. Een mooi kaartje ook! Gezellig dat je meedoet met 52WTC. Groetjes Marijke.

Annemarie en Merit zei

He hier ook al zo'n leukerd gemaakt met jullie's pakketje,
Gezellig dat je meedoet met de wekelijkse kerstkaart
Annemarie en Merit Dt52WTC.

bolletjelucky.blogspot.com zei

Je hebt een heel mooi pakket samengesteld Sarah. Mooie natuurlijke kleuren en ik zie veel natuurlijks terugkomen. Hout, wol, dieren, bomen etc. Je eerste kerstkaart vind ik ook een mooie natuurlijke uitstraling hebben, leuk om die sticker als 0 te gebruiken.
Benieuwd wat jullie nog meer gaan maken.
Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

!neke zei

Zeer geslaagd !!!!!
Gaaf pakket !
Groeten Ineke
DT52WTC

Conley Tiffany zei

Ik zag opmerkingen van mensen die hun lening al van meneer Pedro hadden gekregen en ik besloot om onder hun aanbevelingen een aanvraag in te dienen. Slechts 5 dagen later bevestigde ik mijn lening op mijn bankrekening, een totaalbedrag van $ 850.000,00 waar ik om vroeg. Dit is echt geweldig nieuws en ik adviseer iedereen die een echte leningverstrekker nodig heeft om via hun e-mail een aanvraag in te dienen: pedroloanss@gmail.com. Ik ben nu blij dat ik de lening heb gekregen waar ik om vroeg.