donderdag 21 februari 2013

Take a Picture

Bonjour mes amis!

Een tijdje geleden was ik in Disneyland Parijs. Wat een heerlijke, magische plek. Vinden jullie ook niet?
Toen we op Mainstreet liepen kwam ik langs een prachtige etalage (ze zijn stuk voor stuk prachtig). Even een beschrijving; een oud fototoestel, oude foto's, oude boeken over fotografie, de juiste belichting, zo'n paraplu voor de schaduw... Komen jullie al in de sfeer?
Gisteren kon ik het niet laten en ben aan de slag gegaan. Ookal heb ik niet zo'n oud materiaal, ik denk dat het toch redelijk gelukt is om ook een leuke "display" te maken.
 
Een ouder fototoestel, wat oude boeken, oude foto's. En opdat het niet te leeg zou lijken wat kurkenstoppen, een zelfgemaakt label en de achterkant van een postcard, ook zelf gemaakt.
 
  
 
Wat vinden jullie ervan? Ik hoor het graag!

Tot blogs.

Geen opmerkingen: