vrijdag 2 augustus 2013

I'm back, and with a -eenieweenietiny- bang

Hallo allemaal!
Hi everyone!
Het is hier aardig stil geweest! Ik ben dan ook net een paar dagen terug van Oostenrijk! Heerlijk weer, lekker eten, mooie omgeving, ... Wat moet een mens nog meer?
It's been very quiet here! That's because I'm only back a couple of days from Austria! Lovely weather, delicious food, beautifull environment, ... What do you want more?
 
 
 
 
 
Bij thuiskomst lagen er twee enveloppen met mallen op me te wachten. Met eentje ben ik dan ook aan de slag gegaan. De anderen krijgen jullie snel te zien!
When I arrived home there were two enveloppes with die-cuts waiting for me. I've tried out one of them. The rest I'm showing soon!
 
 
 
 
Ik heb een notitieboekje omgetoverd tot een receptenboekje. Daarvoor heb ik mijn nieuwe mal van Marianne Design gebruikt. De bloem die jullie zien is gemaakt naar aanleiding van een filmpje op you tube. Het geblokte groene lint is een nieuwe aanwinst van in de DEPOT in Oostenrijk.
I've pimped a simple notebook. With my new die-cut from Marianne Design it becaume a Recipebook. The flower is made with a tutoriul seen on you tube. The green checked ribbon is an acquisition from the Austrian DEPOT store.
 
Ik doe mijn best om weer bij jullie langs te komen!
I'll do my best to catch up with you guys!
 
Ik hoop snel weer wat met jullie te kunnen delen!
I'm hoping to share some new stuff with you soon!
 
 

5 opmerkingen:

GerJanne zei

Hoi Sarah,
wat leuk om je even te zien op de foto! Je ziet er uitgerust uit. Leuk als er iets op je ligt te wachten als je thuis komt waarmee je meteen aan de slag kunt!. Heel leuk dat receptenboekje! Daar is die mal natuurlijk heel leuk voor!
Groetjes en sterkte weer met thuis zijn...
GerJanne

Antoinette Voorn zei

prachtige omgeving joh! en een mooi bijpassend schortje! joedelahietieeee

Cinderella zei

Hoi hoi fijn dat je een leuke vakantie hebt gehad en weer terug bent in Blogland.
Super je recepten blokje en de mal hoort er goed bij.
Een fijne zondag
Cinderella

Je@net zei

Leuke vakantiefoto's en wat ziet je receptenboekje er gaaf uit. Helemaal leuk geworden, joh!

Elaine zei

Beautiful photographs of Austria!
A place I have visited very many times, my favourite holiday destination.

I love your notebook, great use of the fab dies.

Big hugs
Elaine xx