zondag 22 juni 2014

Summer Wedding Tilda - With gratitude

Hallo allemaal!
Hi everyone!
 
Zo'n leuke reacties heb ik weer gekregen op mijn vorige kaart! Dank jullie wel.
I've had such lovely reactions on my previous card! Thank you guys.

Ik heb er ook weer twee nieuwe volgers bij; Marlies en Kelly, welkom! Hoe meer zielen, hoe meer vreugd!
I also have two new followers; Marlies and Kelly, welcome! The more, the merrier!

Ik heb al het hele weekend zitten kleuren met mijn nieuwe potloden! En ik ben nog steeds erg enthousiast dus zie ik mezelf seffens nog wat meer kleuren.
I've been coloring all weekend with my new pencils! And i'm still excited so I can see myself ending up coloring some more later on.

 
 
De kaartbasis - evenals het "frame"- is weer gesneden met de Go Kreate - Frame Frilly #7. Het prachtige papier is van Maja.
The base of the card - and the "frame" - is again cut with the Go Kreate die - Frame Frilly #7. The beautiful papers are from Maja.
 
 
Je kan wel zeggen dat Summer Wedding Tilda uit de Special Moment collectie één van mijn favorieten is! Lijkt me logisch dat ik haar met mijn Derwents ingekleurd heb :) Rondom heb ik haar wat verfraaid met een bladerenstempel, PostCard stempel van Joy! en een stempel van 7 Gypsies. Uitgesneden met een ovale stans en daarna op een geschubde ovaal geplakt.
I gues you can say that Summer Wedding Tilda from the Special Moment collection is one of my favourites! And it seems logic I colored her with my Derwents :) Around her I've used a leafstamp, PostCard stamp from Joy! and a 7 Gypsies stamp to embellish. Cut with an oval diecut and sticked on top of a scalloped oval.
 
 
Deze tekststempel komt uit een set van Flourishes.
This textstamp is from a set from Flourishes.
 
 
Roosjes, frosted berries en stammens, twine, parels, houten hartje en vlinders maken het geheel af.
Roses, frosted berries and stammens, twine, pearls, a wooden heart and butterflies make it complete.
 
Dit kaartje doet mee aan volgende challenges:
This card is entered at next challenges:
 
Bedankt voor jullie bezoekje en tot snel!
Thanks for your visit and see you soon!
x Sarah x
 

10 opmerkingen:

Irene zei

Schattig met die mooie GoKreate-stans en Tilda zo lief! Ik heb ook Derwent Coloursoft en gebruik ze veel te weinig apart maar vaak wel in combinatie met mijn markers en dat gaat prima! Derwent op Kraftcardstock is ook enig om te doen Sarah, gewoon eens proberen met een stempeltje!

xx Irene

Karina zei

Hi Sarah, thank you so much for your visits on my blog and your much aprechiated comments.
Of course I just wanted to see what you're creating and I love what you do. This card is so sweet! Fabulous layout and embellishing. Love your color choice too.
Hugs, Karina

Scraptastische hobby zei

Wat heb je de Go Create mal mooi gebruikt Sarah! Je kaartje is prachtig en lekker ontspannend om in te kleuren hè! mooi gedaan!
Lieve groetjes van Gerie

Marlies zei

Een hele mooie kaart in mooie kleuren en een leuk model. Prachtig! groetjes, Marlies

GerJanne zei

Hoi Sarah,
het is een schattig kaartje geworden. EN leuk is het om te kleuren he? Het gaat je heel goed af!
Ik kleur eigenlijk te weinig, vind ik zelf.
Wie weet in de vakantie wat meer tijd.
Groetjes,
GerJanne

Muuske zei

Mooi gedaan met de mal.Zo lijkt het net een schilderijtje.groetjes Margo.

Nicole zei

Het is net een schilderijtje Sarah!! Mooi kleurwerk met de derwents en wat een leuke details!! Ook superleuk hoe je de kaart verhoogd hebt. liefs, Nicole

Marrie zei

Hallo Sarah,

Wat een lief kaartje is dit en prachtig ingekleurd hoor!!

Lieve groetjes Marrie

Christa zei

Je kaart ziet er erg mooi uit !!
Leuk met dat frame ....
En mooi gekleurd hoor.
FIJNE DAG !
XX Christa.

janet zei

Mooi kaartje in mooie kleuren.
groetjes, Janet