maandag 11 augustus 2014

Home again.. Home again..

Dag allemaal!
Hi everyone!
Het is alweer even geleden! Voordat ik op vakantie vertrok (net nadat ik jullie mijn sneak peak getoond had) was de zin om te knutselen even ver zoek. Ik had ook nog heel wat andere dingen te doen tussendoor en zo is ook het bloggen een beetje verwaarloosd. Maar de vakantie heeft gedaan wat hij hoort te doen! Lekker uitgerust, terug nieuwe zin om te knutselen, en helaas terug klaar om gaan te werken. Doet toch even pijn als je drie weken vakantie gehad hebt, maar dat heeft iederen wel denk ik, toch?! Maar goed, voordat ik echt van start ga deel ik nog even wat vakantie foto's met jullie.
Long time no see! Before I went on holiday (just after I showed you guys my sneak peak) I really didn't feel like crafting. I also had some other stuff going on so I neglected blogging a bit. But my holiday did what a holiday should do! I'm full of new energy, my hands are itching to get back crafting and unfortunately it also made me ready to get back to work. It did hurt a little after three weeks of vacation, but I think that's the case for everyone, right?! Anyway, before I really kick of I wanted to share some vacationpics with you guys.
 
 
Deze foto is genomen aan het meer in Bled (Slovenië) op het eilandje waar de St. Mary kerk staat
This photo was taken at the lake of Bled (Slovenia) on the island where the St. mary church was build
 
 
Dit zijn de wijngaarden van Ramandolo (Italië). Heerlijke wijn komt uit deze druiven voort! En ik kan het weten want ik heb 'm geproefd! De witte wijn is heel erg zoet en heeft samen met +/- 72 andere wijnen uit Italië de hoogste kwaliteitsnorm.
These are the vineyards of Ramandolo (Italy). The grapes produce such a delicious wine! And I should know, 'cause I've tasted it! This white wine is very sweet and along with +/- 72 other wines from Italy it has the highest quality label.
 
 
Dit is een foto van mijn vriend en mij net iets boven de Poludnig Alm (Oostenrijk)
This is a pic of my boyfriend and me just a few meters from the Poludnig Alm (Austria)
 
Tot snel!
See you soon!
 
x

6 opmerkingen:

bolletjelucky.blogspot.com zei

Hoi Sarah, wat fijn dat je de batterij lekker op hebt kunnen laden. Je foto's zijn mooi zeg. Het zijn landen waar ik nog nooit geweest ben, altijd leuk om dan iets voorbij te zien komen. Tot blogs,
Lieve groetjes Miranda

Antoinette Voorn zei

Heee daar ben jeweer! Fijn dat je vakantie je goed heeft gedaan! Nu ook rustig aan doen hoor. Je fotos zijn prachtig en leuk je eens in het bijna eggie te zien!

Scraptastische hobby zei

Hoi Sarah,

Super dat je het zo heerlijk hebt gehad en heel leuk dat je ons een kijkje in de keuken geef, hihi. En we hebben allemaal het bloggen een beetje verwaarloosd hoor! Het weer was te lekker om binnen te freubelen en velen van ons hebben ook een paar weken buiten dingen gedaan! Geniet nog maar een beetje na en we zien vanzelf wel weer wat langs komen!
Lieve groetjes van Gerie

GerJanne zei

Ha Sarah,
wat leuk om ook even je foto te zien en je hebt een rondreis gemaakt zo te zien en lezen. Heerlijk! En ja, weer aan het werk, het went zo moet ik je zeggen.
Als je dan in het normale ritme zit is ook wel weer fijn. En dan komt het freubelen vanzelf!
Lieve groetjes,
GerJanne

Hermien zei

Heerlijk de batterij is weer opgeladen en nu kun je creatief weer aan de slag!

Groetjes Hermien

Muuske zei

Hoi Sarah,fijn dat je een goede vakantie hebt gehad en dat je toch weer de batterij geladen hebt.Zo aan de foto's te zien hebben jullie heel erg genoten.Groetjes Margo.