zaterdag 9 januari 2016

Hello

Hallo'tjes!

Bedankt voor jullie lieve commentaren op mijn pauwenkaartje! Steeds zo leuk om te lezen.

Een tijdje geleden ben ik het liftchallenge blog gaan volgen, omdat er altijd zoveel mooie kaartjes verschijnen en toffe technieken tevoorschijn komen.
Deze keer wilde ik graag mee doen! Het gaat om een techniek waarbij je stencils moet gebruiken. Die heb ik hier al een tijdje liggen, maar nog nooit iets mee gedaan, hoog tijd dus om ze van onder het stof te halen!


Ik nam een stencil met ruitjes, hield die schuin over een basis kaartje en stempelde er met verschillende kleine stempeltjes en kleurtjes deze bloemetjes in. Daarna met een fineliner omrand, "hello"-stempeltje erop en klaar was dit speelse kaartje!

Mijn kaartje doet dus mee aan challenge # 98 van de liftchallenge.

Benieuwd wat jullie er van vinden!

Liefs,
x Sarah x

17 opmerkingen:

Martha zei

Hoi hoi Sarah,
heel bijzonder dit kaartje,
mooie techniek en het resultaat is prachtig!
Liefs van Martha

Rosina zei

Dat is een prachtig liftkaartje Sarah heel leuk gedaan met die met die stencil...
groetjes Rosina

Ans Gilbert zei

Hoi Sarah,
wat heb je een prachtige lift gemaakt, mooi stencil heb je gebruikt en leuk dat je de vakjes met blauw hebt omlijnd..
groetjes,
Ans

Muuske zei

Prachtig fleurig kaartje.groetjes Margo.

Louise zei

Schitterend, wat een mooi resultaat Sarah!


gr.LOuise

Marlies zei

Een hele mooie vrolijke kaart! groetjes, Marlies

Marjan zei

Leuk dat je nu de kans kreeg je stencil te gebruiken en wat is het een fleurige en vrolijk geheel geworden! Bedankt ook voor je leuke woorden over ons blog en voor het meedoen natuurlijk.

Scraptastisch zei

Ook een liftkaart Sarah? Gaaf gedaan hoor! Het is best wel even uitvogelen hoe het moet, maar erg leuk om te doen hè?! Fijne zondag verder
xx Gerie

Irene zei

Dat ziet er echt super uit Sarah, heel leuke kleurtjes heb je zo getoverd met je stencil!

xx Irene

Anoniem zei

Heel leuk gelift Sarah! Mooie kleuren ook :)
Groetjes Chantal

Monique zei

Wat een leuke kaart! Super gedaan....
Lieve groetjes, Monique

Sarah zei

Leuk gedaan !
Liefs Sarah

Angelique zei

Gave kaart heb je met de liftchallenge gemaakt, hij is heel goed gelukt. En heel origineel zo.
lieve groetjes Angelique

Wil Frutsel zei

Een heel mooi kaartje!!
xx Wilma

Cornelie zei

Mooie strakke lift heb je gemaakt! Kleur gebruik vind ik ook al zo mooi bij elkaar. Mooi gedaan! En leuk dat je ons volgt en nu ook meedoet! Dank je wel!

GerJanne zei

Hoi Sarah,
hoe kan het dat ik jouw berichtje heb gemist? Raar hoor! I ga zo eens kijken of je wel in mijn lijst stond.
Je kaartje is heel leuk. Grappige techniek he? Ik heb hem ook geplaatst nu net. Daar zag ik ook dat jij ook een kaart had gemaakt.
Ik mail je binnenkort..
Liefs,
GerJanne

leonenkarin.blogspot.com zei

zo anders als wat ik maak. Ik vind het geweldig om te zien dat er zo enorm veel verschillende manieren zijn om kaarten te maken. Soms als iemand naar mijn hobby vraagt heb ik een soort van schaamte gevoel als ik zeg dat ik o.a. kaarten maak. Maar als ik dan zo langs FB en blogs hop, vind ik het fantastisch om te zien dat er zoveel verschillende mogelijkheden zijn. Dit zou ik nooit kunnen en ik vind het prachtig!

Groetjes, Karin