maandag 12 september 2016

A day full of sun

Dag allemaal!

We mochten vandaag alweer genieten van tropische temperaturen en het blijft in stijgende lijn gaan de volgende dagen. Het kaartje dat ik maakte is dus ideaal voor de jarige deze week, een sunburst kaartje.
Het was de eerste keer dat ik dit soort kaartje maakte, dus weer gepuzzeld.


Eerst koos ik het papier, hoewel kiezen... De jarige gaf te kennen dat ze dit blokje papier heel mooi vond, dat was dus een handige tip! Ik volgde de instructies om een sunburst kaartje te maken en sneed het dp, puzzelde en plakte het papier op een crèmekleurige basis. Dat nog eens gemat op bruin linnencardstock en daarna op een roze basiskaart geplakt. Als afwerking nog een ronde tekststempel en klaar.

Dit kaartje doet mee aan challenge #259 van DCL, waar ze een zon vragen.
Geniet nog van deze mooie nazomer!

Liefs, Sarah xxx

9 opmerkingen:

Marjan zei

Mooi! Je kaart heeft niet alleen door de sunburst layout een zonnige uitstraling maar ook door je papierkeus. Dank je wel voor het meedoen met DCL, Sarah.

Hermien zei

Mooi kaartje...

Groetjes Hermien

GerJanne zei

Hoi Sarah,
Wat een gaaf kaartje heb je gemaakt. Mooi de sunburst. Dat heb je goed uitgepuzzeld. Ook het papier is top!
Ik ben nog op vakantie. Als ik terug ben mail ik weer eens!
Liefs,
GerJanne

Larissa zei

Lekker zomers kaartje, leuk!

Rosina zei

Heel mooi dit zomerse kaartje Sarah...leuk die sunbursttechniek en prachtig designpapier ervoor gebruikt...

groetjes Rosina

Scraptastisch zei

Netjes geplakt Sarah!!! Het lijkt mij flink meten en puzzelen!
Heel gaaf en knap gemaakt...ik heb dit zelf nog nooit gedaan!
Groetjes van Gerie

Martha zei

Hoi hoi Sarah
mooi kaartje heel mooi gedaan met de reepjes prachtig papier!!!
Liefs van martha

Margot zei

Heel gaaf, zonnig en warm kaartje! Bedankt voor het meedoen met de Dutch Card Lovers.

anja curvers zei

Een hele creatieve kijk op de challenge. mooi kaartje hoor. leuk dat je meedoet bij DCL.