zondag 23 oktober 2016

Let's paint the town purple, blue, green and everything in between

Goedemiddag allemaal!

Na mijn fleurige kaartje van vorige keer dacht ik, als ik nu ook eens met mijn inktjes ga spelen voor de kleurenchallenge bij DCL?
Dus na mijn mok koffie en een aflevering Catfish ging ik aan de slag...


Ik keek nog eens even naar de kleuren en begon te inken. Toen mijn strook klaar was dacht ik en als ik er nu eens met een zigzagstencil gesso overheen klieder? Dus zo gedacht, zo gedaan en ik was best tevreden met het resultaat. Het zijn eigenlijk supermooie kleuren voor de kerst en dus maakte ik er met mijn "Seasons Greetings" mal een kerstkaartje van. Een beetje vals gespeeld, maar goud vond ik hier mooi bij passen. Nog wat bijpassende sequins en het kaartje was wel klaar.

Geniet nog van jullie zondag en tot snel!
Sarah

10 opmerkingen:

Larissa zei

Heel leuk.
En hij kan inderdaad perfect door als kerstkaart.
Fijne dag

Scraptastisch zei

Clean en simpel, met een mooi effect Sarah! En het is
absoluut geen geklieder! hihi
xx Gerie

Marjan zei

Ik houd wel van kerstkaarten die niet traditioneel zijn en juist heel andere kleuren hebben. Denk dat dit op een witte ondergrond ook mooi zou zijn. Leuk dat je meedoet met DCL!

Margot zei

Dit is mooi!!! Bedankt voor het meedoen met de DCL.

bolletjelucky.blogspot.com zei

Leuk juist lekker kliederen en helemaal als het resultaat zo leuk wordt Sarah.
Ik vind kerstkaarten die anders zijn juist gaaf en deze mag er zeker zijn. Mooi dat je er sequins bij geplakt hebt...een beetje sprankeling hoort er wel bij vind ik ;p
Lieve groetjes Miranda

Hermien zei

Prachtig snel klaar kaartje Sarah

Groetjes Hermien

Ellen zei

Leuke kaart hoor...heel apart!
Gr Ellen

Martha zei

Hoi hoi Sarah,
heel bijzonder deze kleurtjes zo voor de kerst
een mooi tekst heb je er bij gedaan,
mooi geheel!
Liefs van Martha

Anneke zei

Zo een speciaal kaartje! Heel leuk gedaan met die strook :)
Groetjes Anneke

anja curvers zei

Heel erg leuk met die strook. Bedankt voor je deelname aan DCL.