zondag 9 april 2017

Love You To The Moon And Back

'Middag allemaal!

Wat een heerlijk, zonnige dag is het vandaag! Ik heb al heerlijk zitten genieten, maar moest nu even naar binnen vluchten. Het werd me even te warm, dus neem ik even de tijd om een kaartje dat gisterenavond maakte te laten zien!

Ik vertelde jullie dat komende week een echte verjaardagsweek is, helaas heeft dit kaartje niets te maken met een jarige van volgende week. Ik zag de nieuwe challenge bij Marianne Design en die speelde in m'n hoofd want ik wilde al een tijdje mijn hertje nog eens gebruiken. Nu is het zo dat toen ik door mijn spullen heen ging ik tot de ontdekking kwam dat ik helemaal niet zo veel spullen van Marianne heb. Dus dat werd even zoeken, maar ik kreeg een resultaat!


De basis is van kraft, gesneden met een ovalen geschubde stans. Met een gewone ovalen snijmal sneed ik het dp uit. Het hertje ligt achter een stuk groenpapier dat ik met een randpons bewerkte. Door de open stukken haalde ik een lint. De tekst en het maantje met de sterretjes komen uit een setje van Eline. Aan de uiteinden nog een bloem en als afwerking wat parels en een stikrandje dmv een zilveren fineliner.

Geniet nog van jullie zondag en het zonnetje! Tot snel!

Liefs,
Sarah

MD: COL1401 (hertje) - MD: EC0165 (stempelset) - MD: Let's party limited edition (ballonhartje) - MD: diamond gems

19 opmerkingen:

Judith zei

Super leuk kaartje en erg leuk model.
Leuk dat je mee doet met onze challenge.
Groetjes van Judith
MD Challenge Blog

Sarah zei

Wat een lief kaartje!

Marijke zei

Wat een lief kaartje en wat een leuke tekst! Mooi gemaakt. Groetjes Marijke.

Kim's CreaLife zei

ohh wat een beauty!!

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat heb je (na even zoeken) een lieve leuke kaart gemaakt Sarah. Leuk model en de kleurtjes passen helemaal bij het mooie weer, lekker fleurig. Ik vind het een plaatje.
Lieve groetjes Miranda

Hermien zei

Mooi kaartje Sarah

Groetjes Hermien

Angelique zei

Prachtig kaartje, leuk zo'n ovaal model en zo lief met het hertje.
lieve groetjes Angelique

GerJanne zei

Hi Sarah,
wat een enig kaartje is het geworden met het hertje! Zo lief!
Veel plezier met de verjaardagen deze week!
GerJanne

Martha zei

Hoi hoi Sarah,
wat een schattig hertje heb je gebruikt op dit mooi model kaartPrachtig!
Liefs van martha

Ellen zei

Super schattige kaart!

Wil Frutsel zei

Wat een schattig mooi kaartje heb je gemaakt Sarah. Knap gedaan!!
xx Wilma

Marjan zei

Wat een schattig kaartje, een leuk model ook en de kleurtjes zijn lief en lenteachtig! Lief hertje, snap dat je dat graag gebruikt.

Anita zei

Toch is het een hele leuke kaart geworden Sarah.
Gezellig dat je meedoet met onze challenge.

Gr. Anita
MDblog

Boukje zei

Het is een lief kaartje geworden! Leuk dat je meedoet met de MDchallenge!
Groetjes Boukje.

Marfien zei

Gezellig kaartje, daar is vast wel een jarige (of een lief) voor te vinden

Ellie Bakker zei

Wat een leuk modelletje kaart Sarah, lief hoor met het hertje.
Gezellig dat je met onze challenge meedoet.
Groetjes Ellie
DT MD challenge blog

Marleen zei

Een super lief kaartje Sarah!
Echt schattig.
Gezellige dat je meedoet met onze challenge.
Lieve groetjes, Marleen
MD challenge blog

Monique zei

Wat een leuke kaart is dit. Ook de kaart voor je moeder is een plaatje! Het is zowieso moeilijk om een kaart voor familie te maken. Het is nooit goed genoeg. Maar hij is echt prachtig. En dan die bergen papier....ik maak mijn kratten maar niet los. Veel te veel. Het is me al een half jaar gelukt niets te kopen. Zet 'm op!!!
Lieve groetjes Monique

Mieke zei

Super mooi kaartje!