donderdag 11 oktober 2018

Hold your horses!

Dag allemaal!

Tussen de bouwbedrijvigheden door maakte ik gisterenavond snel een kaartje. Aanstaande maandag is nichtje July jarig en een zelfgemaakte kaart waarderen ze daar altijd enorm!
Laatst kregen de twee meisjes beide een zelfgemaakte zomaar kaart, niet veel later had ik van ze allebei een zelfgemaakte kaart terug als antwoord. Zo tof!


July is een echte paardenliefhebber, dus toen ik laatst wat diertjes van Eline Pellinkhof kon scoren en wist dat het paard daar bij zat was ik helemaal in de wolken!
Het is een vrij eenvoudig kaartje (aangezien ik dus een beetje in tijdsnood zat) en spreekt voor zich lijkt me.

- Action: Hexagon
- Marianne Design: COL1408

Over ons bouwavontuur post ik misschien binnenkort weer!

Liefs,
Sarah

7 opmerkingen:

Martha zei

Hoi hoi Sarah,
Wat een mooi kaartje zo met dat dappere paardje!
Liefs Martha

Rosina zei

Heel mooi dit kaartje Sarah...

lieve groetjes
Rosina

GerJanne zei

Hoi Sarah,
wat een lief kaartje heb je gemaakt. Kinderen vinene het altijd leuk zelfgemaakte kaartjes te krijgen, he? En vaak zo dankbaar.

Hermien zei

Ondanks de tijd nood heb je toch een mooi felicitatie kaartje gemaakt.

Groetjes Hermien

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een leuke kaart voor een paardenfan Sarah. Lief dat je ondanks weinig tijd tóch zelf aan de knutsel bent gegaan. Extra leuk als de jarige het zo waardeert. Dat paard is zo vrolijk, daar wordt je vanzelf blij van :)
Lieve groetjes Miranda

Monique zei

Elke keer als ik ga bloggen, kijk ik even bij jou. En waarempel ze is er even weer. En ook nog eens met een prachtig kaartje. Wat leuk dat je dan een zelfgemaakt kaartje terugkrijgt. Succes met verder bouwen!!
Lieve groetjes, Monique

LittleCraftsbyLia zei

Hey there!
Thanks so much for joining our Papercraft-Challenge, make sure to come back soon and play along with our new challenge aswell =)
Hugs, Lia