woensdag 20 maart 2019

GDT - Mijn Hobbyhonk: Challenge #8 - Twee kleuren

Dag lieve allemaal!

Een tijdje geleden bemachtigde mijn babykaartje een topplekje bij Mijn Hobbyhonk. Als topper mocht je gastdesigner zijn van Angela bij een volgende challenge. Die nieuwe challenge begint vandaag!

Een kaartje in twee kleuren en je mag hierbij ook wit of zwart combineren. Ik heb meerdere kaartjes gemaakt, maar dit kaartje vond ik het leukst!


Ik mag de aftrap nemen! Dat doe ik met een wit basiskaartje waarvan ik de hoeken met een ponsje afgerond heb. Daarna stanste ik een mooie snijmal van de Action uit pastelgroen. Deze snijmal staat al enorm op zichzelf en heeft niet veel meer nodig. Dus hier en daar wat bloemetjes van Magnolia in pastelgeel. In het midden liet ik hetzelfde geel terugkomen met daarop een groene tekststempel. Als finishing touch nog wat plakparels her en der en dit kaartje had niets meer nodig.

Hop allemaal gezellig even naar Angela van Mijn Hobbyhonk, trek twee leuke kleurtjes uit de kast en maak er een tof kaartje mee!

Veel liefs,
Sarah

6 opmerkingen:

Lia zei

Wat een mooie combi is dit! Goed bedacht hoor.
Lia x

Monique zei

Prachtig kaartje Sarah!
Lieve groetjes, Monique

Martha zei

Hoi hoi Sarah
Hel mooi kaartje heb je gemaakt met mooie kleurtjes en mallen!
Liefs Martha

GerJanne zei

Heel mooi kaartje! En wat leuk dat we allebei gastdesigner waren bij Angela. Ik lees ook net van Frits. Sneu dat ze een oogje moet missen, maar gelukkig dat ze weer opknapt. En ze kan bij jullie blijven. Dat wil je toch!
Liefs,
GerJanne

Ela zei

Een heerlijk fris kaartje Sarah! Groetjes Ela

Gerlinde zei

Ontzettend leuk gemaakt Sarah!