woensdag 8 juli 2020

Swappen met GerJanne - 2020 #3

Goedemorgen allemaal!


Zoals jullie al konden lezen tonen GerJanne en ik vandaag onze derde kaart. Ik start met een foto van het pakketje dat ik kreeg van GerJanne, dan hou ik er nog even de spanning in. Niet alleen voor jullie, maar ook voor GerJanne 😋 .

GerJanne bezorgde me per mail een foto van de kaart/het model dat ik moest namaken, maar dan natuurlijk met de materialen uit het pakketje.
Toen ik de foto had gezien dacht ik: "Hm, het model komt me bekend voor, maar hoe moet ik dat precies maken?" En dus stelde ik haar ook de vraag.
Tijdens het maken van de kaart dacht ik nogmaals: "Hm, volgens mij klopt het niet helemaal zoals ze zei dat ik het model moest maken." Maar ik begreep wel wat er verwacht werd en paste dat dus zelf aan.

We spraken af wanneer we onze kaart zouden posten, vandaag dus! Maar ik kreeg eerst nog een mailtje, als het wel gelukt was, want ze had haar werkbeschrijving nog eens nagelezen en had opgemerkt dat er wat misgelopen was.
Ik vertelde haar dat ik dat zelf ook al had gemerkt maar dat ik m'n plan had getrokken. Dus ik ben heel benieuwd als ik dat goed gedaan heb.


Het is dus een niet alledaags modelletje en zeker leuk om te maken. Vond het alleen wat moeilijk om 'm aan te kleden. Het is zo'n mooi papier dat ik dat eigenlijk niet wilde verbergen.


Het papier, de bloemenstans en de enameldots komen dus uit het pakketje van GerJanne (allemaal MD-materialen). Dus gebruikte ik nu ook allemaal eigen MD-materialen ter aanvulling. Oké, ja, jullie hebben me betrapt, ik ben een liegebeest. De kleine vlinders zijn van een Kruidvatponsje. Maar de grote vlinders en de letters zijn dus van MD.


Het leek me leuk om de kaartjes bij te houden om ze allemaal samen eens op de foto te zetten. Dat heb ik nog nooit eerder gedaan met de kaartjes die voortvloeiden uit onze swapchallenges.

Opdracht 4 hangt ook al in de mailbox. En ik moet zeggen, het kriebelt enorm om er aan te beginnen! GerJanne heeft niet alle opdrachten in één keer doorgegeven, dus ik wacht iedere keer in spanning af naar de volgende opdracht. Eigenlijk net zoals een klein kind uitkijkt naar de komst van Sinterklaas!
Dus langs deze weg nog een hele dikke merci GerJanne! Het zijn van die kleine dingetjes waarvan je moet genieten in het leven!

Veel liefs voor nu,
Sarah

7 opmerkingen:

Freubelmina zei

Ook deze kaart is ontzettend leuk Sarah. Hetzelfde model als Gerjanne maar zo anders uitgewerkt, super!
Een fijne dag en lieve groetjes, Wilma Xx

Eri zei

Je hebt een heel vrolijke en toffe kaart gemaakt Sarah. Leuk om je kaarten nog eens samen op de foto te zetten.
Groetjes, Eri

Sarah zei

Super mooi! Alles kleuren zijn in evenwicht tof. Vrolijk en toch subtiel. Je hebt je perfect weten te redden. De vlinders daar moet ik dringend eens mee aan de slag. Groepsfoto's zijn altijd leuk!
Ik geniet net als jij ook zo van die kleine dingen. Fijne dag!

Martha zei

Wat een mooie kaarten, Sarah!
Het model van de uitdagingskaart vind ik superleukk en het dp komt zo mooi uitop alle kaarten, prachtig resultaat!
Liefs Martha

GerJanne zei

Ha Sarah,
wat leuk allemaal om te lezen hoe je het beleeft, onze uitdagingen.
Ik vind het zelf ook heel leuk om te verzinnen wat voor uitdagingen we gaan doen.
Jouw model is heel goed geworden. Mooi met de bloem zo centraal en de vlinders op de zijpaneeltjes. Goed opgelost met de strook aan de onderkant. Gek he, dat het niet klopte, maar ik ben er achter wat er niet goed was...was ook lang geleden dat ik dit modelletje had gemaakt.
Het papier komt heel mooi uit!
Op naar de volgende!

bolletjelucky.blogspot.com zei

Je hebt er een mooie kaart van gemaakt Sarah, leuk dat model zo en het kleurige dessin-papier geeft er een hele vrolijke uitstraling aan. Leuk om alle kaarten van de swap zo bij elkaar te zien.
Lieve groetjes Miranda

Marjan zei

Supergave kaart in dit leuke model, ga ik toch ook eens maken. ik heb weleens zoiets gemaakt, maar dan zat er nog een openvouwend gedeelte in het middelste stuk. Mooi papier en dat valt extra op op de foto met alle mooie kaartjes bij elkaar!