woensdag 2 september 2020

Jaywen en Hawlen jarig!

Hoi allemaal!

Volop midden in de eerste COVID-golf kreeg ik de vraag om twee verjaardagkaartjes te maken voor twee broertjes die in mei jarig waren.
De kaarten moesten gepost worden en er werden wat tips meegegeven over wat ze leuk vonden.


Deze eerste kaart is voor Jaywen die 5 werd. Hij ziet graag auto's.
Ik heb héél lang geleden eens puffstickers bij De Zeeman gekocht, die vond ik toen wel leuk voor op een kinderkaart. Die kwamen nu goed van pas! Het papier komt uit een oude blok van de Aldi. Lekker vrolijk en kleurrijk. Het papier met de vogels in de bomen vond ik ideaal om een tafereeltje mee te maken. Natuurlijk zijn naam en leeftijd erop om het extra persoonlijk te maken!


Dan een tweede kaartje voor Hawlen. Kleine Hawlen werd 3 jaar en is helemaal gek van de brandweer, maar ook van auto's. De brandweerwagen is ook weer zo'n puffsticker. Het papier komt ook uit een blok van Aldi. Washi-tape kocht ik eens bij Wibra.


Hieronder de twee kaartjes voor beide broertjes samen op de foto. Ik vond ze zelf énorm leuk! Echte kinderkaarten die lekker vrolijk zijn.

Bij Knutsels en Kadootjes is de huidige opdracht om cijfers te gebruiken. Het is moeilijk kiezen welk kaartje ik zal linken bij de challenge! Ik zal tot op het laatste moment twijfelen denk ik.

Veel liefs,
Sarah


9 opmerkingen:

Irene zei

Sarah wát heb je énig papier, tape en puffy stickers gebruikt voor deze super leuke kaarten, dáár waren ze toch wel super blij mee???
Sterkte met een keuze maken, ik zou het ook niét weten...
XxIrene

Martha zei

Ah deze kaartjes zijn zo leuk, Sarah!
Daar zullen de mannekes heel blij mee zijn!
Liefs Martha

bolletjelucky.blogspot.com zei

Oh wat leuk met die puffy stickers Sarah. Ze zijn allebei super vind ik.
Lieve groetjes Miranda

Je@net zei

Wat een super leuke felicitatiekaarten heb je voor de broertjes gemaakt, Sarah. De leuke puffstickers passen perfect bij dat gave achtergrondpapier. Wat zullen de jongens daar blij mee zijn!

Marjan zei

Wat zijn ze leuk, allebei!! Ik zou de kaart voor Jaywen linken, zo gaaf die heuvels waarop de autootjes rijden! Aparte namen hebben de broertjes trouwens!

Creaellenknutselsite zei

wat een stoere kaartjes met dat superleuke papier dat word zeker gewaardeerd
groetjes ellen

Ingrid's Scrapfrutsels zei

Wat een leuke stoere kaartjes heb je gemaakt in opdracht, bedankt dat je mee doet bij K&K. Groetjes ingrid.

Colien zei

Wat een mooie, feestelijke kaartjes voor de jarigen, beiden zijn top!
Bedankt voor je deelname bij Knutsels en Kadootjes.
grtz Colien

Bernadet zei

Wat zijn dit gave en toch stoer kaartjes geworden Sarah