donderdag 13 mei 2021

Sarah en GerJannes Swapchallenge 2021 - 12 Cards of Christmas #5

Dag lieve allemaal!


Op deze tweede donderdag van de maand laten GerJanne en ik weer onze kaartjes zien.
We zitten inmiddels al in de vijfde maand van het jaar en dat brengt ons dus meteen ook bij kaart 5 van 12. Nog even en we zitten alweer in de helft. Wat vliegt de tijd toch snel!

Opdracht 5 ging als volgt de digitale deur uit;
Maak opnieuw een kaart met het egeltje. Gebruik alleen het dp dat aangeduid werd op de foto. Rood is de leidraad voor dit kaartje. Enameldots mag je gebruiken, maar enkel en alleen de gouden kleuren.


De basis is een kraftkaartje. Kraft en rood zijn zo'n mooie combinatie samen! Ik nam een oude schets van MFT bij de hand, die zijn altijd zo leuk.
Het kaartje spreekt voor zich lijkt me.


Het egeltje kleurde ik weer met Derwent Colcoursoft. Vind hem best goed gelukt en de witte stippen (gelpen) op de paddestoel zijn een leuk detail, toch?!

Ik ben heel benieuwd wat GerJanne er weer van gemaakt heeft! Kijken jullie mee?
Opdracht 6 is al enkele dagen de deur uit. Ik moet er nog aan beginnen, maar heb er weer veel zin in!

Ik link mijn kaartje ook graag bij 52WTC.

Liefs,
Sarah

14 opmerkingen:

GerJanne zei

Ha Sarah,
voor ik mijn bedje ga opzoeken kom ik natuurlijk bij jou kijken! Wat een enige kaart is het en wat leuk dat je die stempels zo aan de bovenkant van het stukje papier met de egel hebt gestempeld. Mooi gekleurd ook.
En wat leuk dat het weer twee heel verschillende kaarten zijn en toch herkenbaar.. Ik heb ook zin in opdracht 6...

Daphne zei

Deze is ook leuk zeg.
Anders dan bij GerJanne gebruikte jij ook nog wat lichte kleurtjes erbij, wat het heel anders maakt.
Leuke opdracht had je verzonnen.
Oude Sketches gebruik ik ook nog wel eens, altijd handig om je op weg te helpen.

Martha zei

Wat een schattig kaartje Sarah
Lief met dat egeltje leuk om elkaar zo uit te dagen!
Fijne dag liefs Martha

Eri zei

Leuke kaart heb je gemaakt voor deze opdracht, en wat heb je het egeltje mooi ingekleurd. Tof die cirkeltjes met de kleinste als knoop.
Groetjes, Eri

Jantine zei

Leuke opdracht weer, Sarah, jullie uitdaging is toch iedere maand weer heel verrassend. Mooie kaart heb je gemaakt, ik ga zo even bij GerJanne kijken!
Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC!
Groetjes
Jantine DT 52WTC

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje leuke uitdaging leuk papier en details heb je gebruikt
groetjes ellen

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een mooie kerstkaart heb je met die uitdaging gemaakt Sarah. Lief dat egeltje erbij.
Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

Gina zei

Mooi kerstkaart met dat egeltje ! Groetjes, Gina

Diny zei

Wat een lief kaartje Sarah!
Ik ga ook nog even bij GerJanne kijken.
Succes met opdracht zes!
Groetjes Diny

Marjolein zei

Heel leuk! mooi zo zacht ingekleurd. Groetjes Marjolein

Nelleke zei

Van GerJanne hop ik naar jou. Jou kaart is prachtig geworden. Ik vind het ook een heel mooi blokje waar ik graag mee werk. groetjes, Nelleke

Colien zei

Mooi kaartje, leuke opdracht! Grappig om te zien hoe verschillend jullie kaartjes toch zijn geworden.
Bedankt voor je deelname aan onze wekelijkse uitdaging.
grtz Colien [52WTC]

Rosina zei

wat leuk zo een kerstkaarten swap met GerJanne, het is je perfect gelukt om met aanwijzingen een super leuk kaartje te maken...
groetjes Rosina
DT 52 WTC

Margo zei

Wat een superschattige kaart Sarah.
Ik heb jouw blog gevonden via 52 weeks en het blog van GerJanne en ben je nieuwe volger geworden.
Groetjes
Margo