donderdag 12 augustus 2021

Sarah en GerJannes Swapchallenge 2021 - 12 Cards of Christmas #8

Dag lieve allemaal!

Hoe is het met jullie?
Wij hebben intussen genoten van een heerlijke vakantie! Helaas zat het weer niet helemaal mee, maar dat heeft me wel de kans gegeven om wat kaartjes in elkaar te boksen voor de verjaardagen die voor de deur staan.

Echter ben ik er vandaag met kaart 8 alweer van de onderlinge uitdaging tussen GerJanne en mezelf.
Dit keer was het thema: schets + knipvel; gebruik het papier, een rond plaatje van één van de knipvellen en de enameldots.

De schets is een oudje, die ik eens terugvond op Pinterest.



Ik ging aan de slag en maakte onderstaande kaart:


Veel uitleg heeft dit kaartje niet meer nodig als je de opdracht hebt gelezen en de schets hebt bekeken.
Zelf ben ik wel tevreden over dit kaartje!

Zijn jullie ook zo benieuwd als ik om te zien wat GerJanne met deze opdracht deed? Kijk dan even mee!

Graag link ik mijn kaartje ook weer bij 52WTC.

Lieve groetjes voor nu,
Sarah

16 opmerkingen:

GerJanne zei

Hoi Sarah,
wat leuk te zien dat we allebei voor hetzelfde knipvel kozen, Wel een ander plaatje (deze heb ik denk ik al gebruikt). Mooi dat je de hele kaart met DP hebt beplakt. Dat geeft een warme uitstraling.
EN zo slim dat je in de vakjes van ons logo je kaarten plaatst...zo handig ben ik niet.. ik zou niet weten hoe dat voor elkaar te krijgen, maar het staat wel heel erg leuk..
Nee, ik begreep dat het weer niet was zoals velen hoopten. Ik merkte het aan de keren dat we buiten konden eten (bijna niet, de afgelopen weken).
Lieve groetjes!

Anita van Deur zei

Ook al zo'n leuke kaart dat hebben jullie goed gedaan.

Martha zei

Leuk deze kerstkaart Sarah
Goed gelukt deze challenge!
Ook die van GerJanne heb ik al bewonderd
Liefs Martha

Eri zei

Je mag heel tevreden zijn Sarah, je hebt een heel mooie kaart gemaakt met alle ingrediënten voor deze opdracht!
Groetjes, Eri

Trijntje zei

Wat een mooie kaart volgens de schets. Superleuke uitwerking. Leuk dat jullie elkaar zo mooi uitdagen. Groeten Trijntje

Nicole Parmentier zei

Bij jou ook al zo een schattig vogelplaatje bij deze schets. Heel lief kerstkaartje!!

Diny zei

Ook jouw kaartje ziet er heel leuke uit Sarah.
Inderdaad net wat GerJanne zegt....leuk om je gemaakte kaartjes terug in het logo te plaatsen....knap werk!
Groetjes Diny

Ingrid's Scrapfrutsels zei

Wat een leuke kaart Sarah, jullie dagen elkaar goed uit, een stok achter de deur, en lekker aan de slag met het pakketje...Bedankt dat je mee doet bij 52WTC. Groetjes Ingrid.

bolletjelucky.blogspot.com zei

Jij hebt ook al zo'n mooie kerstkaart gemaakt met die sketch van jullie uitdaging. Leuk plaatje Sarah.
Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

Jantine zei

Wat een mooie kaart voor je challenge met GerJanne, Sarah! Leuke sketch heb je uitgezocht en mooie kaart mee gemaakt.
En dankzij GerJanne haar reactie zie ik nu inderdaad dat jij de 12 days van Christmas invult met je eigen kaarten, wat tof!
Fijn dat je weer meedoet met 52WTC!
Groetjes
Jantine DT 52WTC

Antjes kaartcreaties zei

Wat een mooie kerstkaart Sarah. Leuk dat GerJanne en jij elkaar uitdagen.
Het is wel grappig dat jullie beiden hetzelfde designpapier hebben gebruikt.
Groetjes Antje

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met de leuke kleurtjes en details leuk hoe gerjanne en jij elkaar uitdagen
groetjes ellen

!neke zei

Super leuk Sarah !
groeten Ineke
DT 52 WTC

Marjan zei

Helemaal volgens de schets en wat mooi geworden ook! Superlief plaatje ook!

marian zei

Een prachtige kerstkaart met de sketch.
Groetjes van Marian.

Nancy Soetaert zei

Heel mooie kerstkaart, toffe schets hebben jullie gebruikt!
Leuk dat je er weer bij bent met je donderdagse kerstkaartje.
Groetjes
Nancy 52 WTC