donderdag 10 februari 2022

12 Cards of Christmas 2022 - #2 - Inspired by GerJanne en Sarah

Dag lieve allemaal!

Het is de tweede donderdag van februari en dat wil zeggen

Tweede maand van het jaar, tweede opdracht van onze uitdaging.

Dit keer was de opdracht om een kaart te maken met het papier, een vogelplaatje van het knipvel van Mattie, de enameldots, label en de tekststempel.

Toeval wil dat ik dinsdag pas aan de slag ging en de basis maakte. 's Avonds las ik een mailtje van GerJanne dat ook zij die dag pas begonnen was aan haar kaartje.
Dus we zijn niet alleen gesynchroniseerd wat materiaal betreft, maar ook qua timing.


Dit is 'm uiteindelijk geworden. De basis is een stansmal die ik in twee gevouwen heb. Ik koos een rond plaatje van het knipvel en liet die uitsteken over de basis heen. Zelf voegde ik nog wat kerstboompjes en dennentakjes toe. Het label heeft oorspronkelijk een rood lintje. Maar ik verving het rode lintje door groen organza en vlaskoord.

Oorspronkelijk had ik de tekst met zilver embossingpoeder gemaakt, maar warm embossen wil me maar niet lukken. Dus moest ik de basis opnieuw maken.

Ik ben benieuwd wat voor een leuke kaart GerJanne dit keer gemaakt heeft, kijken jullie even mee?

Ik link mijn kaartje ook weer bij 52WTC.

Veel liefs voor nu,
Sarah

13 opmerkingen:

Caroline Cards zei

Mooie kaart en leuk idee om de basis dubbel te vouwen. Je hebt 'm leuk aangekleed!
groetjes, Caroline

Anita van Deur zei

Wat mooi Sarah, leuk dat je de mal in vouwde en dan de ronde stans erop yep een leuk idee!

Annemarie en Merit zei

dit is een schitterende kaart Sarah...
Fijn dat je we meedoet deze week.
Lieve groetjes Annemarie en Merit DT52WTC.

GerJanne zei

Ha die Sarah,
wat is dat nou leuk! je koos een hel ander model, een ander plaatje, ander papier en je hebt ook een ander lintje aan het labeltje gemaakt! Het is een heel gaaf kaartje! Dit inspireert mij ook weer! Lieve groetjs,
GerJanne

Eri zei

Mooie kaart, en een leuk modelkaart heb je gemaakt met de opdracht!
Groetjes, Eri

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een mooie kerstkaart heb je met de opdracht gemaakt Sarah en héél anders dan die van GerJanne.
Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

!neke zei

Super mooi !!!!
groeten Ineke
DT52WTC

Diny zei

Wat een gaaf kaartje Sarah.....zo leuk gedaan!
Groetjes Diny

gerrie zei

Leuk idee om die basis dubbel te vouwen , ik heb ook hele grote mallen, dus...?? Is een schattig kaartje geworden. Groetjes,Gerrie.

Martha zei

Wat een leuke kerstkaart Sarah
Leuk dat je de gestenste vorm dubbel hebt gevouwen, mooi gemaakt!
Liefs Martha

Jantine zei

Mooie kaart Sarah, voor jullie maandelijkse uitdaging. Heel leuk die dubbelgevouwen mal, goed idee!
Fijn dat je weer meedoet met 52WTC deze week.
Groetjes
Jantine DT 52WTC

Nelleke zei

Hihi, jij hebt het rode lintje ook weggelaten. Het is een heel ander kaartje geworden dan GerJanne, maar deze is ook superleuk! Groet, Nelleke

martina's kaartjes zei

helemaal leuk gemaakt ! mooi kaartje
grtjs,martina