donderdag 15 september 2022

12 Cards of Christmas 2022 - #9 - Inspired by GerJanne en Sarah

Hey allemaal!

Vandaag zijn GerJanne en ik alweer met onze 9e kaart van dit jaar. Dat betekent dat het september is en dan denk ik automatisch aan school, kleine kinderen, de herfst die in aantocht is, boswandelingen, de natuur die begint te veranderen, ... En niet te vergeten, dat Sint en Piet nog maar 3 maanden slapen is en dat het vlak daarna ook weer Kerst en Nieuwjaar is.

Maar, voordat we zo ver zijn, hebben jullie nog wat kaartjes te goed. Te beginnen natuurlijk bij opdracht 9, die was als volgt: "Maak een schud kaartje met de zilveren sterretjes. Gebruik het papier,  (niet van Craft Emotions), het tekst papier,  de enemaldots en minstens 1 vilten ster."


Een schudkaartje is écht niet mijn ding. Om het zelf te maken, bedoel ik dan. Bij anderen ziet het er altijd zo gaaf uit, maar over die van mezelf ben ik héél erg sceptisch.
Ik ging aan de slag, maar het niet echt een plan en dit kaartje is zeg maar er vanzelf wat uit gerold terwijl ik wat aan het rommelen was.


De foto hierboven moet bewijzen dat ik niet vals gespeeld heb en dat het wel degelijk een schudkaartje is.

Ik ben heel benieuwd wat GerJanne er van gemaakt heeft! Jullie kijken toch mee?
Zoals gewoonlijk link ik mijn kaartje ook weer bij 52WTC.

Bedankt voor jullie bezoekje!
Liefs,
Sarah

14 opmerkingen:

martina's kaartjes zei

leuke schudkaart heb je gemaakt ! geslaagd zo
grtjs,martina

Caroline Cards zei

Een leuke schudkaart met mooi papier en een mooie krans!
Groetjes, Caroline

Martha zei

Wat een leuke kerstschudkaart Sarah
Ja de tijd gaat snel en binnenkort zitten we weer gezellig met de kaarsjes aan!
Liefs Martha

gerrie zei

Is heel leuk geworden, altijd gaaf een schudkaart. Lieve groeten, Gerrie.

Annemarie en Merit zei

Het is je wel super goed gelukt om een schudkaart te maken, prachtige Kerstkaart wij zijn er ook heel slecht in ziet er zo leuk uit bij anderen, bij ons wordt het niks...'

Gezellig dat je vandaag meedoet met een kerstkaart bij 52WTC.
Lieve groetjes Annemarie en Merit DT52WTC.

bolletjelucky.blogspot.com zei

He Sarah, ja de pepernoten liggen al in de winkels ;) Je hebt een mooie kerstkaart gemaakt met de opdracht. Die krans staat heel feestelijk rond het schudgedeelte.
Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

Diny zei

Het is je zeker goed gelukt om er een schudkaart van te maken sarah!
Groetjes Diny

Daphne zei

Het is echt een heel leuk kaartje geworden Sarah, niet te kritisch zijn hoor.
Wat ik altijd lastig vind is dat mijn schud materiaal vaak aan de zijkant blijft plakken, zodat het niet zo goed met schud.
Daar heb jij zo te zien geen last van.

PIKO hobbyblog zei

Dat is een hele leuke schudkaart geworden. Niet zo kritisch zijn hoor.
Groetjes,
Pia

Suzan zei

Prachtig kerstkaartje heb je gemaakt Sarah!
Groetjes Suzan
DT 52WTC

Jantine zei

Leuke schudkaart, Sarah! Ik vind dat er bij anderen ook altijd geweldig uitzien, terwijl ik er zelf wat moeite mee heb. Maar die van jou is goed gelukt hoor!
Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC.
Groetjes
Jantine DT 52WTC

GerJanne zei

Oh!!! Maar dat is heel goed gelukt!! Wat een ontzettend leuk kaartje is het geworden! Dat heb je zo mooi gemaakt! Echt leuk dat het niet je ding is, want dat betekent dat ik je echt heb uitgedaagd. Op naar de volgende!

Marjan zei

Heel leuk dat jullie dit doen, jouw uitwerking is mooi en erg leuk als schudkaart!

!neke zei

Super mooi zo !!!!
Groeten Ineke
DT52WTC