donderdag 11 mei 2023

12 Cards of Christmas 2023 - #5 - Mei: Kerstmis = Kerstbomen

Dag allemaal!

Vandaag zijn GerJanne en ik er weer met onze onderlinge uitdaging. Opdracht 5 intussen alweer!


Voor mei vond ik de opdracht wat moeilijker om te bedenken. Uiteindelijk kwam ik op deze:
In mei leggen alle vogels een ei. En om dat om te zetten naar Kerstmis, tjah, wie denkt er met kerst nu niet automatisch aan een kerstboom?

De opdracht was als volgt: Maak een kaartje met:
- Of het langwerpige dp en die-cut kerstbomen.
- Of gebruik minstens 3 houten kerstbomen en het A4 en/of A5 dp. Ik wil dan zeker wel het effen groen en bruin/wit gestreepte dp zien terugkomen.
Wat je ook kiest, je mag verder aanvullen met kleine die-cuts en/of stickers als je dat wilt. Tekst is vrij te kiezen, dus ook buiten onze gezamenlijke stempelsets.

Misschien herinneren jullie het zich nog, maar GerJanne had deze kaart al klaar begin april. Want ze ging al met opdracht 5 aan de slag, terwijl opdracht 4 nog gepubliceerd moest worden. Een vlijtig liesje zou je denken, alleen had ze kaart nummer 4 helemaal nog niet klaar.

Ik ben deze keer van de late tram, want mijn kaartje was gisteren pas klaar. Ondanks dat ik zelf de opdracht bedacht had, had ik helemaal geen inspiratie.


En dat ik inspiratieloos was, dat is er wel wat aan te zien. Achja, het kan niet elke keer feest zijn zeker?

Bedankt voor je bezoekje! Veel liefs voor nu,
Sarah

4 opmerkingen:

martina's kaartjes zei

mooi kaartje ! helemaal geslaagd
grtjs,martina

GerJanne zei

Ha Sarah,
ik moest wel lachen! Klopt helemaal! De kaart van mij lag al een maand te wachten om geshowed te worden! EN die van jou moest gisteren nog af! Maar ondanks dat het een snelle kaart is, ziet het er heel gezellig uit! We kozen allebei voor een ander pakketje...Grappig. Lijkt me voor jou wel lastig te onthouden wat er al gebruikt is van de spullen en wat niet....je vraagt maar hoor, als je het eind van het jaar niet meer weet. 😉

Diny zei

En toch heb je een mooie kaart om aan ons te laten zien Sarah....!
Soms heb je inderdaad geen inspiratie!
Groetjes Diny

Martha zei

Leuk gezellig kerstkaartje, Sarah
Niet te zien dat het op het laatste moment is gemaakt!
Liefs Martha