zaterdag 16 december 2023

12 Cards of Christmas 2023 - #12 - December: The final countdown

Dag allemaal!

Ik ben er later dan afgesproken. Ik schaam me rot! Maar de tijd vliegt om me heen. Ik was echt in de veronderstelling dat ik nog een week de tijd had om de laatste hand te leggen aan mijn kaartje, was dat even anders!

Maar goed, GerJanne is gelukkig niet van de kwaadste. Ze had er ook alle begrip voor dat ik even een pauze wilde inlassen in onze onderlinge uitdaging. Ik vind het zelf ook jammer, maar het is net omwille van dit soort situaties dat ik even op de pauzeknop druk.



Als laatste opdracht was dus de bedoeling om een trifold card te maken. Het voorbeeld kwam ik eens tegen op Pinterest en als ik juist had gerekend moest er nog best wat materiaal over zijn voor deze laatste opdracht dus keuze genoeg om de kaart aan te kleden!




Ik ben best tevreden over mijn kaartje en heb nog heel wat materiaal over. Maar ik ben van het principe, beter te veel dan te weinig!

Ik wil jullie allemaal hartelijk bedanken voor jullie trouwe en lieve reacties! Ik heb er steeds enorm van genoten!

Lieve GerJanne, ik heb van onze uitdagingen genoten! Heel blij dat ik destijds de stap gewaagd heb om je aan te spreken! Enorm bedankt! Ik heb echt veel plezier beleefd aan onze uitdagingen!

Ik wens jullie allemaal alvast fijne feestdagen en het allerbeste voor 2024!

Tot ziens!

Liefs, Sarah x

6 opmerkingen:

Diny zei

Wat een mooie kaart heb je gemaakt Sarah!
Leuk gedaan met het bandje.
Ik wens jou ook fijne feestdagen en alle goeds voor 2024.
Groetjes Diny

Eri zei

Je hoeft je echt niet te schamen hoor! Je hebt een prachtige kaart gemaakt met je opdracht! Alvast fijne feesten toegewenst!
Groetjes, Eri

Martha zei

Schitterend vouwkaartje Sarah
Daar mag je trots op zijn!
Jij zult het vast superdruk hebben met jullie gezinnetje en dan gaat de tijd ook snel!
Heel veel goeds voor jullie in het nieuwe jaar en fijne feestdagen!
Liefs Martha

GerJanne zei

Dat geeft toch niets! We hebben het volbracht! 12 kaarten die stuk voor stuk mooi zijn geworden en deze is ook prachtig. Ze lijken op elkaar die van jou en mij, ook door het hondje. Zo grappig dat we die op het laatste paneel hebben geplaatst. Heel fijne dagen en geniet ervan.
Dank je voor de uitdagingen en contact houden we sowieso. Ik ben ook heel blij dat je de stap waagde om contact met me te zoeken! En onze ontmoeting (lang geleden alweer) was een hoogtepunt!

casa crea d' emilia zei

Hey Sarah,
Ach, zulke dingen gebeuren. Dat maakt toch niks uit. Het is ook hobby hè, haha.
Wat een leuke kaart maakte je met de opdracht. Echt heel mooi gedaan hoor.
Fijne dag.

Lieve groetjes,
Emily

Starda zei

Je bericht was een genot om te lezen. Bedankt dat je het zowel informatief als boeiend hebt gemaakt.