donderdag 11 september 2014

Swapchallenge 2 A met GerJanne

Halloooo'tjes!
Hey hey!
 
Ik ben al even gaan piepen bij GerJanne want het is weer zo ver dat we niet alleen swappen maar dat GerJanne me ook weer uitdaagt. En geen gewone uitdaging! Neenee, meteen vijf opdrachten ineens, vandaar 2 A. Het is namelijk de 2e keer dat GerJanne me uitdaagt en de A is voor de 1e opdracht deze keer.GerJanne had al verteld dat ze haar tag wat basic had gehouden dus ik dacht, dat doe ik ook. Hieronder kunnen jullie zien dat ik 'm wel heel erg basic gehouden heb.
I've already took a peek at GerJannes' place, 'cause it's that time again that we not only swap but it was again GerJannes' turn to challenge me. And no ordinary challenge! Nonono, she tought let's do five assignments, so that's what the 2 A stands for. It's the second time (2) GerJanne is challenging me and this is the first assignment (A). GerJanne already told me she kept her tag basic so I tought I'd do the same. Below you guys can see I really kept it basic.
 
 
De tag is gesneden uit donkergroen cardstock met daarop een leuk dp'tje. Dan een hertje gestanst uit kraft. Enkel het "pakkettouw" komt uit eigen voorraad.
The tag is cut out of darkgreen cardstock topped with such fun dp. The dear is cut out of kraft with a die-cut. Only the twine is from my stash.
 
Ik denk er net aan dat ik helemaal vergeten ben een foto'tje te maken om te laten zien welke leuke spullen ik van GerJanne ontving.
I just realise I totally forgot to make a photo of all the goodies GerJanne send to me to show you guys.
 
Deze tag doet mee aan volgende challenges:
This tag is entered at next challenges:
 
Stay tuned, want binnenkort komen GerJanne en ik natuurlijk met de andere vier creaties terug!
Stay tuned, 'cause soon GerJanne and I will be showing those other four creations!
 
x

17 opmerkingen:

GerJanne zei

Hoi Sarah!
Wat leuk te zien! Ik had namelijk dit papier ook uitgekozen voor de tag en dat liep dus helemaal fout af. De kerstbal die ik erop wilde viel niet meer op en dat was natuurlijk niet de bedoeling!
Dus de nestabilitie donkerrood en dit papier ook uitgesneden ligt weer bij de rest te wachten. Het is wel de bedoeling dat je de plaatjes allemaal gebruikt, hoor!!
We mailen weer voor de volgende!
Groetjes,
GerJanne

Scraptastische hobby zei

Haha ja ik had de tag al bij je opdrachtgever gezien Sarah! Maar die van jou is ook supers! Leuk dat Rudolph een mooie sjaal van bakerstwine heeft gekregen!
Fijn weekend en groetjes van Gerie

Ans Gilbert zei

leuke uitdaging Sarah, je hebt een mooie tag gemaakt, lief het hertje met het touwtje,
xx Ans

Irene zei

Gelet op wat je normaliter maakt is dit heel verrassend maar ook wel heel erg leuk Sarah! Ik lees dat GerJanne ook nog "dreigt" dat je ALLE plaatjes gebruikt moeten worden dus ik kijk uit naar de volgende creatie........succes er mee hihihi!!!

xx Irene

Plony zei

Hij is heeeel leuk ook al vind je hem basic hoor....heel bruikbaar voor de kerst als extra ergens bij....Goed gelukt....even nog bij GerJanne kijken nu...
Groetjes van Plony

bolletjelucky.blogspot.com zei

Hij is erg leuk geworden Sarah, dat is me een uitdaging wel...5 tegelijk..ik ben benieuwd hoor.
Lieve groetjes Miranda

Willeke zei

Hoi hoi,
wat een leuk idee die samenwerking tussen jou en GerJanne ... en een leuke basic tag !
creatieve groetjes van Willeke

Grietje zei

Wat leuk zo'n samenspel tussen jullie. Dat jullie elkaar uitdagen... En je tag is mooi geworden eens zien wat GerJanne ervan maakt:)
Groetjes Grietje

Rosina zei

Ik kom net bij GerJanne vandaan...en zie nu dat ook jouw kersttag een toppertje is geworden Sarah....leuk initiatief om dit zo samen te doen...

Groetjes Rosina

Nicole zei

Heel basic maar ook heeeeeeel schattig Sarah! Echt heel mooi. Fijn weekend. Liefs, Nicole

Unknown zei

Hij is líef, je tag, Sarah! Prachtig hert en leuk ook met die sjaal zo! Groetjes, Ira
Ira’s Crea Corner

Martha zei

Hoi hoi Sarah,
dat ziet er weer prachtig uit,
ben zeer benieuwd naar het vervolg!
Leuk zo saampjes dit doen!
Liefs en groetjes van Martha

Erica ♥ zei

Een hele gave tag ☺
Gezellige en fijne (knutsel) dagen ☼
Liefs van Erica
{Heidebloempjuh}

Bep zei

Hoi Sarah,

Wat een leuke frisse tag heb je gemaakt geweldig.

Lieve gr...Bep ☺ ☺ ☺

Klaudia/Kszp zei

Beautiful tag :)

Marina zei

Your tag is beautiful! I love the papers and the design is fantastic.

Hugs,
Marina

Marrie zei

Hallo Sarah,

Ik vind je tag geweldig mooie stans heb je gebruikt.

Lieve groetjes Marrie