dinsdag 14 april 2015

Swapchallenge met GerJanne


Dag lieve allemaal!
Hi my lovelies!


Zondag kwam ik met de restjeskaart van mijn swapchallenge met GerJanne. De echte opdracht bestond er echter uit om vier kleine kaartjes te maken. Daarna kwam daar nog een doosje bij...
Sunday I showed you my leftovercard from the swapchallenge with GerJanne. The real challenge was to make four little cards. Afterwards we made a little box too...


Het resultaat is een leuk doosje, dat helemaal mee is met het thema van de kaartjes.
The result is a gorgeous box, that is made in the same theme as the cards.





Twee kaartjes voor een kleine meid en twee voor een stoer ventje
Two cards for a little girl and two cards for a tough little guy


De voor- en achterkant van het doosje
The front and back of the box


Ik vond het alvast weer een superleuke uitdaging en het thema kwam als geroepen! En dat wist GerJanne natuurlijk... Ik weet ongeveer wat ik nog kan verwachten van haar kaartjes en doosje, nadat ik haar restjeskaart gezien heb gisteren, maar dat maakt het daarom niet minder spannend. Gaan jullie ook weer even een kijkje nemen?
I really loved this challenge and the theme was a welcome gift! And GerJanne knew that of course... I now know what I can expect from her cards and box, after seeing her leftovercard, but that doens't make it less exciting. Do you guys also teek a peek?

Ik ben er morgen weer, jullie ook?!
I'll be back tomorrow, see you then?!

x Sarah x

5 opmerkingen:

Tineke van der Linden zei

Schattige babykaartjes in een lief doosje!
Groetjes Tineke

Wil Frutsel zei

Prachtige kaarten Sarah, het materiaal heb je mooi gebruikt. Doosje ziet er ook heel mooi uit!!
xx Wilma

GerJanne zei

Oh wat superleuk zijn je kaartjes en is het doosje! Als we ze bij elkaar zouden voegen hadden we een prachtige serie van 8 kaartjes!! Ik vind ze alle vier erg mooi. EN knap dat je zoveel hebt gebruikt uit het doosje met embellies! Mooi effect die strassteentjes op de sok en die sequins op de doily! Daar kom ik dan weer niet op! Ook enig dat doorkijkje met die mini voetjes!
Het was erg leuk dit te bedenken! En helemaal nu ik ze wat je ervan gemakt hebt!
Liefs,
GerJanne

Rosina zei

Dat zijn hele leuke babykaartjes Sarah...en daarbij het leuke bijpassende doosje....een SCHITTEREND geheel!!!!

groetjes
Rosina

Angelique zei

Hoi,
Ik ben op je blog gekomen via GerJanne, vond het leuk om te komen kijken wat je van de swap hebt gemaakt. Ook jij hebt zulke schattige kaartjes gemaakt. Ik word volger zodat ik vaker inspiratie bij je kan opdoen.
groetjes Angelique