vrijdag 3 juli 2015

Just to say HELLO!

Dag allemaal!
Hi everyone!

Op deze warme vrijdagmiddag wilde ik jullie begroeten met een verfrissing! Namelijk een kaartje, dat niet alledaags is voor mijn doen en met heerlijk licht- en aquablauw... De kleur doet me denken aan witte stranden met prachtig blauw water... Borrelt het vakantiegevoel met deze temperaturen ook zo bij jullie?
On this hot fridayafternoon I wanted to say hello to you guys with a refreshment! I'm showing a card namely, that usually isn't my cup of tea and with lovely light- and aquablue... This color takes me away to beautiful white sandy beaches and perfect blue waters... Do you guys also have that vacationfeeling with these temperatures?


Bij Dutch Card Lovers vroegen zo om een kaartje met bijhorende enveloppe te maken...
The challenge at Dutch Card Lovers is to make a card with a matching envelope...


De bloemetjes (gekregen van GerJanne), de tekststempel "hello!" en de kader komen op zowel mijn kaart als op de enveloppe terug. En ik dacht dat ik gestipte washi tape had in het lichtblauw, dat bleek even anders toen ik door m'n tapejes struinde... Maar heb toch nog een andere blauwe tape gevonden, mocht er wel bij vond ik.
The flowers (got them from GerJanne), the textstamp "hello!" and the frame can be found on my card and on my envelope as well. And then I thought I had some dotted washi tape in lightblue, but when I went true my tapes I noticed that wasn't true... Yet I found another blue tape, and thought it fitted also.


Ik waag dus m'n kansje bij Challenge #235 van de Dutch Card Lovers.
So I'm taking my chances at Challenge #235 of the Dutch Card Lovers.

Voor de ene; geniet van deze tropische temperaturen. Voor de andere; geniet van de verkoeling die je kan vinden!
For some; enjoy these tropical temperatures. And for ohters; enjoy the refreshment you can find!

x Sarah x

9 opmerkingen:

Martha zei

Hoi hoi Sarah,
heel mooi kaartje!!!
Mooi in deze blauwe tinten!
Knap dat je uit je comfortzone durft te stappen en iets geheel anders maakt!
Liefs van Martha

Rosina zei

Heel mooi kaartje Sarah..prachtig in deze koele blauwe kleurtjes en zeker ook met die leuke envelop erbij een schitterend geheel!!!

groetjes Rosina

Rosalien Zwackhalen zei

Heel mooi kaartje en bijpassende envelop. In mijn favo kleur. :)
Leuk dat je meedoet met de DCL.

Erica ♥ zei


Zeker een frisse kaart met frisse kleurtjes, heel mooi ☺
Gezellige en fijne (knutsel) zonnedagen
Liefs van Erica
{Heidebloempjuh}
{DT De Egel}

bolletjelucky.blogspot.com zei

Hoi Sarah, wat een vrolijk zomers duo. Schitterende kleur blauw heb je gekozen. Leuk om zo met tapejes aan de slag te gaan.
Lieve groetjes Miranda

Margot zei

Superleuk setje! De bloemetjes zijn gaaf! Bedankt voor het meedoen met de DCL.

GerJanne zei

Hoi Sarah,
wat een leuk setje. Mooie kleur vind ik dit altijd! EN de enveloppe erbij is ook zo leuk.
Grappig dat je de bloemen hebt gebruikt.
Kun jij een beetje tegen de warmte?
Ik zie uit naar wat verkoeling...
Groetjes,
GerJanne

leonenkarin.blogspot.com zei

Prachtige kleur is dat toch dat aqua. Zeker met deze warmte voel je bijna de verkoeling. Mooie kaart heb je ervan gemaakt en de ontvanger zal er erg vrolijk van worden

Willeke zei

Hoi Sarah,
ik vind het een prachtige kleur, je hebt er een leuke set van gemaakt !
Groetjes van Willeke