zaterdag 13 februari 2016

B & M

Dag lieve allemaal!

Februari is de maand van de liefde, nuja, liefde moet je alle dagen kennen, toch?! Maar deze maand is zo bijzonder omdat heel wat mensen Valentijn vieren.
Het leek me dan ook het geschikte moment om jullie een kaartje te tonen dat ik maakte voor een koppel dat in het huwelijksbootje trad.


Mijn uitgangspunt was het viooltje dat ik zelf maakte met een Doohickey. Nuja, voor mij leek het althans op een viooltje. Ik wist dat ik tussen mijn paperpad van Maja nog van dat prachtig papier met viooltjes had liggen et voila, ... Ik stempelde een kader met daarin de initialen van het bruidspaar. Ik haalde ook mijn Keys & Locks van MFT nog eens uit de doos, en stanste deze uit kurk. De sleutel als symbool voor "You're the key to my heart" en de slotjes als symbool voor "You're locked in my heart forever". Bij dat mallensetje is er ook een sleutel met kleine hartjes, daar komen dus die kleine hartjes op de kaart vandaan!

Ik show het kaartje met veel plezier bij volgende challenges:

Veel liefs,
Sarah
xXx

10 opmerkingen:

Anoniem zei

Mooi!!!
Creatieve groetjes, Gaby

Lisa Andersson zei

Oh, I love the rusty details. Gorgeous!

Wil Frutsel zei

Prachtig Sarah, mooi gedaan!!
xx Wilma

Irene zei

Leuke kaart Sarah, dank je wel voor je deelname aan onze hart-challenge!

xx Irene (CA-DT)

Martha zei

Hoi hoi Sarah,
heel toepasselijk liefdes kaartje!
Liefs van Martha

GerJanne zei

Mooi kaartje! En dat papier met die kleine viooltjes erop is ook mooi! De details met betekenis...ja goed over nagedacht!
Groetjes,
GerJanne

Hermien zei

Een mooi kaartje Sarah je hebt er goed over nagedacht!

groetjes Hermien

Angelique zei

Leuke trouwkaart en wat heb je goed over de details nagedacht. Mooie teksten bij de sleutel en de slotjes.
lieve groetjes Angelique

Muuske zei

Prachtige Kaart.Leuk gedaan met het sleutel en slotje.groetjes Margo.

Unknown zei

Hi Sarah,
Lovely designed wedding card with beautiful Maja papers. Thanks for joining LLc for our "Love is in the air" challenge.

Hugz, Sandy
Owner & Operator @Live & Love Crafts