zaterdag 27 februari 2016

Zomaar

Dag allemaal!

Wat 'n heerlijk weertje met dat stralend zonnetje! Echt genieten!

Ik was wat aan het prullen met een aantal spullen die nog op tafel lagen en dat had een kaartje als resultaat, zomaar, besloot ik!


Op een basiskaartje van kraft tekende ik een postzegel uit met een stencil. Daarop dp dat voor zichzelf spreekt! Nog wat lintjes, embellies en sequins.. Klaar!

Ik zag dat ik m'n kaartje nog kan laten pronken bij een aantal challenges:


Dan wilde ik jullie onderstaande foto nog even laten zien!
Frits (vrouwelijk!) kijkt heel vaak mee, ook als ik jullie blogs bezoek. Hoewel, ze ook vaak lekker een dutje doet bovenop het computerscherm.


Veel liefs,
Sarah & Frits :)

12 opmerkingen:

Anoniem zei

Wauw wat is Frits mooi Sarah! Wat leuk dat zij gezellig meekijkt :) Dieren zijn geweldig vind ik en het is zo leuk als ze een 'eigen' persoontje hebben! Super leuke kaart heb je gemaakt met de spulletjes die op jouw tafel lagen!
Groetjes Chantal

Scraptastisch zei

Hihi die Sarah....prullen met zomaar wat spullen! En kijk eens het resultaat, soms verzamel je aardig wat om je heen hè, tijdens het kaarten maken!
Heel mooi bedacht een postzegel als basis en het is een enig kaartje geworden!!! Dankjewel voor je inzending naar Scr@p-Cards Challenge!!!
Fijn weekend verder en lieve groetjes van Gerie en DT

Anoniem zei

En gezellig dat je meedoet bij Scr@p-Cards! Dank je wel voor jouw deelname en succes :)
Groetjes Chantal
DT-lid Scr@p-Cards Challenge Blog

Rosina zei

Heel mooi kaartje in elkaar 'geprult' Sarah....Knap gedaan hoor en dat allemaal onder toeziend oog van je lieve Frits....een heel schattig lorretje is het....

groetjes Rosina

Angelique zei

Wat een mooi zomaar kaartje heb je gemaakt, leuk als iets zomaar uit je handen rolt. Wat leuk zo'n trouw vriend(inne)tje die met je meekijkt.
lieve groetjes Angelique

bolletjelucky.blogspot.com zei

Hoi Sarah, wat een leuke gezellige kaart heb je gemaakt.En dat met alleen spulletjes die op je tafel lagen hihi. Frits houdt je wel lief gezelschap zo, genieten zo'n maatje om je heen ;p
Leuk dat je meedoet aan de challenge bij De Egel, dank je wel.
Lieve groetjes Miranda -dt De Egel- (ook aan Frits ;p)

Muuske zei

Mooi vrolijk kaartje heb je met je spulletjes gemaakt.Lief dat je gezelschap met computeren hebt.groetjes Margo.

Wil Frutsel zei

Een mooikaartje Sarah leuk gedaan. En geef Frits maar een aaitje over zijn koppie!!
xx Wilma

Martha zei

Hoi hoi Sarah,
wat leuk die schattige frits die zomaar bij jou op bezoek komt!!!!
Wat is ze mooi getekend!
Is het een parkietachtige?
Je kaartje vind ik reuze leuk gemaakt,
heel vrolijk van kleur!!!
Liefs van Martha

Monique zei

Zo heb ik onze hond Ushi vaak bij me zitten en krijg ik steeds een pootje dat ik haar moet aaien. Zo heb jij Frits bij je zitten. Wat leuk! Alleen denk ik als ik Frits lees, aan de dikke buurman van mijn moeder vroeger....hahaha.
Jouw Frits is een stuk knapper ;-)
Je kaartje is ook super leuk!
Liefs, Monique

ScrappyAndrea zei

Beautiful ❤️
Hugs Andrea

Erica ♥ zei


Echt een heel mooi kaartje ☺
Gezellige en fijne (knutsel) dagen
Liefs van Erica
{Heidebloempjuh}
{DT De Egel-Cas/Vintage}