dinsdag 11 oktober 2016

Documented

Hoi allemaal!

Via, via, kwam ik uit op het blog van CAS(E) this Sketch. Erg leuke sketches en ook de nieuwe sketch #193 zag er leuk uit, dus ging ik aan de slag...


Ik wist al snel dat ik voor de lange lijn in de sketch mijn filmrol-snijmal van MFT wilde gebruiken, dus dat gebeurde ook zo.
Ik nam een witte basiskaart, stanste de filmrol uit in donkerblauw papier en stempelde een fototoestel uit, al toen ik stempelde dacht ik hm, dit toestel gaat te klein zijn en inderdaad, te klein.
Dus moest ik opnieuw beginnen. Dit keer begin ik met zoeken naar een fototoestel. Ik kocht ooit eens stickervellen in de Action en daar zat dit exemplaar tussen, roze was de accentkleur en dus besloot ik de filmrol ook roze te houden, nog een toepasselijk tekstje van de  stempelset van Bo Bunny en meer heeft een CAS-kaartje niet nodig...

Hier nog even de sketch


Ik maakte nog een kaartje naar aanleiding van deze sketch, maar dat zien jullie een volgende keer.

Nog een fijne avond!
Sarah

5 opmerkingen:

Anita van Merode zei

Prachtig gedaan Sarah!! Je moet er maar net opkomen!
Gr Anita

Rosina zei

Heel mooi dit kaartje Sarah....heel mooi gedaan met die filmstrip...leuke sketch is dat en heel mooi uitgewerkt...

groetjes Rosina

!neke zei

Heel leuk gedaan Sarah !!!!
Leuk die filmstrip !

GerJanne zei

Oh wat een geweldige uitwerking van de sketch. Heb ze op verschillende blogs gezien, maar deze van jou is heel origineel! Mooi met de camera en de filmrol.
Goed bedacht!
Groetjes,
GerJanne

Leigh Penner zei

Very pretty take on the sketch!