woensdag 11 januari 2017

Hallo in één laagje

Dag allemaal!

Vanavond laat ik jullie een vrolijk en kleurrijk kaartje zien! Met dit sombere weer is wat kleur meer dan welkom! Het weerbericht dat ik op de achtergrond hoor voorspelt voor komend weekend sneeuw. Wie weet krijgen we van't weekend nog een wit tapijt.


Ik nam een correspondentiekaartje van de Hema en ging aan de slag. Eerst de bloem en het blaadje gestempeld op een post-it. Ook een rondje uit een post-it geknipt en het stempelen en maskeren kon starten. Daarna kleurde ik de blaadjes en de bloemen in met Twinmarkers die ik kort geleden in de Action kocht. Ik had er al eens mee gekleurd maar scoorde nu wat nieuwe kleuren. Ik zal toch nog aardig wat mogen oefenen maar ik kleurde al zonder strepen, een hele prestatie!


Het midden is beïnkt met Distress Inkt, Wild Honey. Daarna stempelde ik het woord hello, dat uit een setje van Bo Bunny komt, meermaals in de cirkel. De middelste hello wat donkerder dan de anderen.
Daarna maakte ik hier en daar nog wat stippen rondom de bloemen en de blaadjes, ook met de Twinmarkers. Ik plakte het correspondentiekaartje op een witte basiskaart. Langs de ene kant heb ik het gevoel dat er nog wat aan schort en langs de andere kant denk ik afblijven! Dat was ook moeders' wijze raad, dus was mijn kaartje klaar om model te staan voor een foto.

Ik laat dit kaartje mee doen aan volgende challenges:

http://aaacards.blogspot.be/2017/01/cas-game-81-hello.html

Benieuwd wat jullie er van vinden! Tot snel,
Sarah

7 opmerkingen:

Scraptastisch zei

Top gedaan Sarah!!!! Ik had het zelfde gevoel, wilde er iets verhoogd op doen, had in dit geval ook prima gekund de cirkel 3D erop! Maar de opdracht was one layer...dus niets meer aan doen whaha
Liefs Gerie

Larissa zei

Wauw, ontzettend mooi gemaakt!

Hermien zei

Het ziet er mooi en kleurrijk uit Sarah, leuk dat je deelneemt aan onze challenge bij K&K.

Groetjes Hermien

GerJanne zei

Ha Sarah, wat een gaaf kaartje is dit! Zo vrolijk! Ik word er helemaal blij van! En eigenlijk kun je dan met relatief weinig spullen prachtige kaartjes maken. Die stiften, daar moet ook nodig mee aan de slag!
Groetjes en oh ja, dank je wel voor het meedoen bij ons van K&K.
GerJanne

Sarah zei

Leuk! Ik maakte ook met de zelfde bloemen een kaart. Ik moet hem nog op mijn blog zetten. Ze zijn zo leuk en dat voor een prikje!

Erica ♥ zei


Gaaf kaartje, lekker vrolijk ☺
Gezellige en fijne (knutsel) dagen
Liefs van Erica
{Heidebloempjuh}
{DT De Egel-DDBD}

Melissa L. zei

This is lovely, Sarah. I love flowers and circles and your design combines them both in a beautiful way. Lovely. Thanks so much for playing along at AAA Cards. I hope that you'll come back again.