zondag 15 januari 2017

Thank you!

Dag allemaal!

Vanavond laat ik jullie een bedankkaartje zien. Morgenvroeg gaat hij op de bus en hopelijk komt hij netjes aan bij de bestemmeling. Voor deze persoon was een bedankkaartje wel op z'n plaats vond ik!


Een witte basiskaart met een mix van dp, Studio Light & Action. Het kant en de vlindertjes zijn van Xenos, de roosjes zijn uit de voorraad en de grote bloem is er eentje uit een pakketje van Litlle Birdie. De tekststempel komt uit een set van Flourishes. Nog enkele plaksteentjes in de hoekjes en op de grote bloem maken het geheel compleet.


Het lieve stempeltje komt uit een setje van de Action. Ik kleurde hem in met Derwent Coloursoft potloden, sneed 'm rond uit en beïnkte de rand heel licht met Distress Inkt. Daarna stempelde ik de grote bloem opnieuw, die kleurde ik op haar beurt ook weer in met Derwents en plakte ik ietsje verhoogd op. Ik ben zelf heel tevreden met het kleurwerk, zo zacht en hier en daar toch een klein beetje schaduw...

Ik wil dit kaartje graag laten meedoen aan volgende challenges:
- AnMaCreatief: Challenge #64 - Gebruik steentjes
- CraftAddiction: Challenge #01 - Alles mag
- Kleuren met potloden: Januari-challenge: Dierenkaart

Benieuw als jullie er net zo enthousiast over zijn als ik!
Nog een fijne avond en tot snel, liefs,
Sarah

14 opmerkingen:

Hermien zei

O, wateen mooi en lief bedank kaartje

Groetjes Hermien

GerJanne zei

Ha Sarah,
Wat een lief kaartje is dit. Ik dacht al dat je de bloem nog een keer had gestempeld en verhoogd opgeplakt. Dat geeft een heel mooi effect.
Dat zal vast en zeker goed ontvangen worden.
Liefs,
GerJanne

Plony zei

Een heel lief kaartje en een schattig stempeltje..superleuk.
Grts. Plony

Chantal zei

Ongelooflijk mooi Sarah! Dank je wel voor je deelname aan onze Craft Addiction Challenge - Alles mag! Succes en hopelijk tot een volgende keer. Liefs, Chantal

Marjan zei

Mooi kaartje en wat een lief plaatje, mooi gekleurd ook!

Lisa Andersson zei

Aww, this is so adorable, Sarah.
Hugs, Lisa

Erica ♥ zei


Oh wat een gaaf kaartje,
te gek die stempel ☺
Gezellige en fijne (knutsel) dagen
Liefs van Erica
{Heidebloempjuh}
{DT De Egel-DDBD}

Margreet zei

Wat een ontzettend lief kaartje en heel mooi gekleurd!
Dank je wel voor het meedoen met de AnMa Creatief challenge!
xxx Margreet

Janette van Otterlo zei

Wat een lief kaartje!
Gezellig dat je mee doet bij de challenge van Kleuren met Potloden.
Grtz Janette DT

Petra-loves-paper zei

wat een lekker vrolijk kaartje heb je gemaakt, leuk dat je hem instuurt naar onze challenge, Petra DT Kleuren met Potloden

bolletjelucky.blogspot.com zei

Het is een hele lieve kaart Sarah en wat heb je dat stempeltje mooi ingekleurd. Gaaf om de bloem verhoogd op te plakken, dat geeft een mooi diepte-effect.
Fijne dag nog :)
Lieve groetjes Miranda

Martha zei

Hoi hoi Sarah,
mooi dit bedankkaartje lieve kleurtjes heb jegebruikt!
Zal zeer welkom zijn!!!
Liefs van martha

Joukje zei

Wat een prachtig kaartje!
Leuk dat je meedoet aan de Challenge bij Kleuren met Potloden.
Groetjes Joukje DT

Angela zei

Wat een ontzettend lief stempeltje heb je gebruikt voor je schitterende kaart Sarah!