woensdag 11 april 2018

On Your Special Day

Hallo!

Hier ben ik nog eens... Vanavond met een opdrachtkaartje!
Eén van de beste vriendinnen van mijn moeder is morgen jarig en ze is zo één van die personen die mijn zelfgemaakte kaartjes altijd ophemelt. Ik ging dus maar al te graag aan de slag.

Tussen de dagdagelijkse dingen, het bouwen en het maken van bedankjes piepte ik afentoe eens op de blogs. Zoe wist ik af van de leuke challenge bij Knutsels & Kadootjes; "1 april kikker in je bil". Je kan het dus wel al raden dat er een kaart gemaakt moet worden met een kikker.

Ik ging door mijn spullen heen en kon maar twee stempels met een kikker vinden, verder niets! Niet eens een sticker of knoopje in de vorm van een kikker. Tussen de stempels zag ik nog een nieuw, ongebruikt, stempelsetje liggen en dat bracht me op een idee!


Maskeren maar!


Ik heb nog enkele oude papierblokken liggen die ik wil opwerken en daar zat dit groene papier tussen. De kikker alsook de achtergrond werd gekleurd met de Derwents en de kikker werd nog eens omlijnd met een fijne, zwarte stift. Een touwtje en wat plakparels, klaar!

De kelder van onze bouw is zo goed als klaar! De buitenkant moet enkel nog gecementeerd worden en een anti-vochtbehandeling krijgen. Nog twee binnenmuren metsen en dan zijn we klaar om de dallen te leggen. Ik kijk er naar uit! De betonblokken van 39x19x19cm komen me zowat aan m'n oren uit :) . Gelukkig komt dan de snelbouw en de gevelsteen, kleiner en lichter!

Tussendoor maakte ik ook nog bedankjes voor het vormsel van het petekind van mijn vader. Op 21 april vieren we groot feest met hem! Bij gelegenheid krijgen jullie die ook nog te zien!

Bedankt voor jullie bezoekje!
Tot snel,
Sarah

3 opmerkingen:

GerJanne zei

Ha lieve Sarah.
Leuk weer wat van je te lezen! En wat goed dat het zo vordert met de bouw. Doen jullie dus heel veel zelf?
Misschien wil je eens en foto plaatsen? Of anders....stuur er eentje...
Je kaart is erg leuk! Dit kikkertje heb ik ok gebruikt, is zo leuk. Dank je wel voor het meedoen bij ons van K& K.
En als je zondag tijd hebt, bekijk dan mijn reminder. Het zal je verbazen.
Liefs,
GerJanne

Martha zei

Hoi hoi Sarah,
Ha daar ben je weer! Fijn te lezen dat de bouw goed opschiet!
Wat een leuke kikkerkart heb je gemaakt!
Liefs Martha

Colien zei

Wat een gave kaart, mooie kleuren vind ik dit!
Bedankt voor je deelname aan onze kikker-challenge.
grt Colien {DT Knutsels en Kadootjes}