woensdag 23 mei 2018

Vlinderlift

Hoi!

Vandaag ben ik er met een blitzbezoekje! De nieuwe Liftchallenge leek me een hele leuke en dus stond die ook op mijn "To Do lijstje". Ik ben wel vijf keer door al m'n mallen gegaan om te zien welke snijmal zich er nu precies voor leende, maar het kwam maar niet.

De laatste tijd hebben we veel kaartjes om te condoleren nodig gehad en dus wilde ik daar wel een voorraadje van aanleggen. Het zijn geen leuke kaartjes om te maken en ik weet vaak ook niet hoe ik er aan moet beginnen.
Maar ik had een "Eureka momentje" toen ik de Liftchallenge met een aquarelblokje van de action en een vlindermal combineerde.


Een witte basiskaart met daarop het aquareldp van de Action. Uit een oplegkaartje stanste ik drie keer dezelfde vlinder, nog snel een stempel erop en klaar.


Meer heeft een kaartje om iemand sterkte te wensen niet nodig.

Ik ben er weer vandoor! De bouw roept!
Liefs,
Sarah

6 opmerkingen:

!neke zei

Super leuk deze vlinderkaart!
Succes met de bouw !

Ellen zei

Heel mooi gedaan Sarah...helaas zijn ze nodig!
Hr Ellen

GerJanne zei

Mooie kaart. Het zijn vaak lastige kaartje om te maken, maar de ontvangers zullen er dankbaar voor zijn.
Ik heb ook vlinders voor de liftchallenge!

Marjan zei

Niet leuk dat je dit soort kaartjes de laatste tijd vaker nodig hebt, maar een mooi zelfgemaakt kaartje als dit doet hopelijk een beetje goed. Dank je wel voor het meedoen met de Liftchallenge!

Martha zei

Hoi hoi Sarah
Mooi kaartje om iemand sterkte te wensen, helaas hebben we die ook weleens nodig!
Succes met de bouw!
Liefs Martha

Cornelie zei

Best moeilijk idd dit soort kaartjes bedenken. Maar het is je goed gelukt. Mooi zacht en de vlinders passen daar prima bij. Dat gaan de ontvangers zeker waarderen! Fijn dat je meedoet met de Liftchallenge!