vrijdag 20 juli 2018

Speciale verjaardag!

Dag allemaal!

Op de valreep ben ik er nog met een enveloppekaartje dat mee mag doen aan de speciale feestchallenge bij Knutsels en Kadootjes.
Het gezellige blog bestaat 5 jaar en dat vieren ze daar natuurlijk!

In het begin had ik al mee gedaan aan de bloghop en wilde zeker een kaartje maken voor deze feestchallenge maar door het aanhoudende zomerweer kwam het er niet van. De bouw had natuurlijk prioriteit. We zijn erg ver gevorderd maar hebben besloten om volgende week toch een rustweekje te houden.

Maar goed, over naar de orde van de dag, mijn enveloppekaartje. Natuurlijk moest het een feestelijke kaart worden met als optie cijfers. Ik dacht even na en kwam uit bij mijn tante die eind dit jaar 60 wordt. Vond het niet gemakkelijk, want mijn tante is niet van de prulletjes en de frulletjes.


Een vrij strakke voor- en achterkant met haar leeftijd en wat vlinders om toch een klein beetje opvulling te geven.




De binnenkant voorzien van mijn tante haar naam en nog eens haar leeftijd. "Let's Party" paste er wel bij, want ze is altijd in voor een feestje!


Zoals jullie kunnen zien heb ik ook nog een pocket voorzien, een tag met ingeknipte hoekjes. Daar kan dan een mooie cadeaukaart in of geld en op de achterkant is er plaats voor een persoonlijke boodschap.

Veel liefs,
Sarah

6 opmerkingen:

Monique zei

Lekker op de valreep deze prachtige kaart voor Fien. Super mooi gedaan Sarah!
Dank je wel voor je deelname bij K&K.
Lieve groet, Monique

Ellen zei

Super mooi!
Gr Ellen

GerJanne zei

Hoi Sarah,
wat een prachtige kaart voor je tante Fien. Dat zal gewaardeerd worden. De kleuren combinatie is geweldig! En je bent goed op tijd. Wel de laatste dag. Dank je wel voor het meedoen.
Mooi dat de bouw zo opschiet. En wel verstandig om even een rust week te nemen. Verstandig.
Lieve groet,
GerJanne

Ingrid's Scrapfrutsels zei

Wat een prachtige kaart heb je voor je tante gemaakt, dit is echt een kadootje om te krijgen. Daar zal je tante heel blij mee zijn.
Bedankt voor het mee doen met onze feestchallenge bij Knutsels en Kadootjes. Groetjes Ingrid

Martha zei

Hoi hoi Sarah,
Wat een leuk model is dit zeg in de vorm van envelop ook de binnenkant met dat schuiflabel heel bijzonder gemaakt, ook de kleur vind ik supermooi!
Verstandig om even een pauze in te gelasten ga je nog weg?
Fijne tijd!
Liefs Martha!

Hermien zei

Prachtige creatie voor Fien, maar dat hoort natuurlijk ook bij zo'n mooie leeftijd.

Groetjes Hermien