maandag 21 januari 2019

Hot Chocolate Makes Everything Better

Dag allemaal!

Vanavond even vrij van "bouwverplichtingen" en dat betekende even heerlijk knutselen! Morgenavond gaan we er eens rustig voor zitten om te bekijken welke gegevens we allemaal moeten weten om de aansluitingen (elektriciteit, gas, water, riolering, …) aan te vragen. Tevens ook eens flink brainstormen waar we nu precies lichtpunten, schakelaars, spotjes, … willen.

Maar vanavond even vrij, dus over naar mijn kaartje! Ik realiseerde me vanmiddag dat mijn nonkel - oom, voor de buren die dat beter begrijpen ;) - morgen jarig is en we nog geen kaartje gestuurd hebben! Dus ging ik aan de slag:


Degenen die mij kennen, weten dat ik iedere keer weer struikel over mannenkaarten. Toen bedacht ik me dat ik halverwege december eindelijk de MFT stempelset en mallen rond warme chocomelk kocht. De tekst van de stempelset "hot chocolate makes everything better" werd mijn uitgangspunt, samen met de tekst "I'm sorry I forgot your birthday" uit een andere stempelset van MFT.
Mokken uitgestanst en in elkaar gezet, wat dp met daarop de gestempelde teksten. Had ik natuurlijk weer het geluk dat mijn zwarte inkt niet zo zwart stempelde op het dp als ik wilde. Dus moest ik maar even met een zwarte stift en zwarte marker de tekst scherp stellen. Op foto zie je de tekst nog niet helemaal goed zie ik nu.

Maar goed, ik ben best tevreden met dit kaartje en eigenlijk heel enthousiast over de leuke mokken! Ik ging ook even kijken naar de lopende challenges, als mijn kaartje ergens voor in aanmerking kwam, en jawel hoor:
- Do Al(l) Kreatives: Challenge #25 - Think twice
(2 mugs, 2 marshmallows and 2 steam nods)

Fijne avond nog!
Liefs, Sarah

Kaartingrediënten:
- stempelset MFT "Hug in a Mug"
- stempelset MFT "Adorable Elephants"
- Die-namics MFT "Hot Cocoa Cups"

6 opmerkingen:

Annemarie en Merit zei

Wat een leuke kaart voor je oom , die stans-mallen van MFT zijn echt heel leuk!!
Moeilijk he lichtpunten bepalen...genoeg stopcontacten is ook heel fijn, die heb je er altijd te weinig!!
Succes, liefs Annemarie en Merit

Alex zei

Oh yes… sure! With chocolate - hot or normal - everything is much better!
I like the sentiments you used. Great card!

Thanks for playing along with us at our present challenge at Do-Al(l) Kreatives and good luck. Hope you will join us next month again.

Crafty greetings
Alex

*DT + Admin* Do-Al(l) Kreatives {#25 – Think twice + BlogHop}
*DT* Kreativ-Tanten Challenge {#25 – ATG}
*DT* Craft Rocket Challenges {#55 – Winter}
Alex' Kreative Seite

Martha zei

Hoi hoi Sarah,
Nou warme chocolademelk wil er nu wel in met dit winterweertje!
Mooi kaartje heb je gemaakt voor je oom!
Succes met puzzelen voor je nieuwe huis!
Liefs Martha

GerJanne zei

Hoi Sarah,
Wat een gave kaart voor de nonkel. Oom is natuurlijk het Nederlandse woord, maar ik snap je wel hoor! Heel leuk met de warme chocolademelk. Jullie beleven een leuke tijd. Alles uitzoeken en het zien groeien, jullie paleisje.
Dank je wel ook voor het meedoen bij DAK.
Liefs,GerJanne

Angelique zei

Leuke stoere kaart met de mokken warme chocolademelk. Veel succes en plezier met het uitzoeken van allerlei dingen voor jullie nieuwe huis.
lieve groetjes Angelique

Doris Klein zei

Oh what a yummie creation! I love (hot) chocolate… so I love your creation! Nice done, girl!!

Thanks for playing along with our Do-Al(l) Kreatives Challenge and good luck!

Hugs and please come back soon!
Doris
Kleido’s BastelStüble
*Owner* Do-Al(l) Kreatives
*DT* Die Traumfabrik