maandag 11 februari 2019

Waag je kans!

Dag allemaal!

Wat een leuke reacties op mijn vorige kaartje voor de nieuwe wereldburger die we in augustus mogen verwachten! Dank jullie wel!

Zoals beloofd ben ik er met een kaartje dat ik maakte voor mijn collega. Vanmorgen de kaart afgegeven en ze werd gewaardeerd! De exacte woorden zijn het niet maar het kwam toch in de buurt van: "Oooh leuk, echt lief, oh en de tekst dat is ook echt een goei'ke. Echt lief, tof, dank je wel". Zijn jullie al nieuwsgierig?


Mijn collega gaat dus in bijberoep aan de slag met ballonnen en balloncreaties. Neen, ze gaat geen ballonnen plooien zoals een clown dat doet. Maar ze gaat zich vooral toeleggen op pilaren en bogen, gevulde ballonnen en balloncreaties. Dus moest er zeker een ballon op het kaartje ze zien zijn.
Daarnaast mocht ik vorige week al eens spieken naar het logo. Dat was zwart, met in het oranje de naam van het bedrijf en een vos. Dus zwart, check; oranje, check; vosje, check.
Natuurlijk moest er ook nog wat tekst op! Ik heb me rot gezocht tussen mijn tekst-stempels naar iets dat zei "veel succes". Die woorden kon ik letterlijk niet vinden, maar deze tekst is toch ook tof en best toepasselijk! Ze heeft lang gewikt en gewogen (en ze heeft zelfs nu nog haar twijfels!) maar uiteindelijk heeft ze besloten om de sprong te wagen. Niet geschoten is altijd mis.
Dan het schoonheidsfoutje in de tekst, hebben jullie het al gezien?
Door omstandigheden moest ik gisterenavond laat nog aan de bak om het kaartje af te maken. Je begrijpt dat als je om een uur of half 12 's nachts, na drie keer proberen, nog niet het gewenste resultaat hebt met je heat embossing, je een compromis moet sluiten.
Dat deed ik dus. Op de foto valt het best goed op, in het echt gelukkig een stuk minder! De eerste regel was namelijk niet héél goed gelukt, maar dit was de eerste die niet troebel was. Dus besloot ik de eerste regel bij te werken met een gouden stift. Waarom?
Omdat ik absoluut vandaag het kaartje wilde afgeven natuurlijk!
 
De andere kwamen telkens "troebel" uit. Het poeder bleef plakken op plaatsen waar ik het niet wilde hebben (ik had vettige vingers blijkbaar 😄)


Intussen ben ik even gaan spieken naar de lopende challenges en ik wil mijn vossenkaartje graag linken bij:

Liefs, Sarah


11 opmerkingen:

Marjan zei

Een erg toffe kaart voor je collega, die een stap maakt om iets anders erbij te gaan doen. De tekst is natuurlijk heel toepasselijk en je foutje zie ik niet, hoor. Bijwerken doe ik zelf ook wel.
Fijn dat je meedoet met de Liftchallenge èn met de Dutch Card Lovers, Chantal.

GerJanne zei

Ik vind het een superleuk en mooie en toepasselijke kaart! Al de details zitten erin. En de tekst is zo een beetje mysterieus, vind ik wel wat hebben!
Leuk dat dat het dan ook zo gewaardeerd wordt door de ontvangster!

!neke zei

Ik vind hem super gaaf !

Angelique zei

Wat een geweldige toepasselijke kaart voor je collega en wat een mooie quote. Je babykaartje is een schatje geworden.
lieve groetjes Angelique

Gerrina zei

Wat een leuke en toepasselijke kaart! Mooi dat goud op zwart! (En een leuke bijbaan/zaak!) Groetjes, Gerrina

Martha zei

Hoi hoi Sarah,
Hoe leuk is dit kaartje!
Altijd fijn dat het op de persoon is gemaakt en dat is je goed gelukt!
Liefs Martha

anja curvers zei

Echt supergaaf hoor mooi gedaan. Leuk dat je meedoet bij DCL.

Margot zei

Erg leuk Sarah! Bedankt voor het meedoen met de Dutch Card Lovers.

Ellen zei

Wat een leuke Quote-kaart!
Bedankt voor je deelname aan DCL.
Groetjes Ellen

Cornelie zei

Leuk om zoveel werk van dit kaartje te maken en zo persoonlijk ook. Tof gedaan, dank je wel voor het meedoen met de Liftchallenge!

Lisa Andersson zei

Super cute and love that sentiment.
Hugs, Lisa