vrijdag 8 februari 2019

Welkom kleintje

Dag allemaal!

Vanavond laat ik jullie een opdrachtkaartje zien. De stiefzoon en zijn vriendin van mijn meter verwachten dit jaar hun derde kindje samen en voor de vrouw is het al het vierde kindje. Het geslacht werd niet geheim gehouden, het gaat namelijk een meisje worden!

Met meter vroeg me om een tijdje geleden als ik een kaartje wilde maken, natuurlijk wilde ik dat! Begin deze week begon ik er aan, maar vanmiddag maakte ik 'm pas klaar.


Mijn meter is een fan van mijn kaartjes dus besliste ik om er specialer model van te maken. Haar stiefschoondochter zal het hopelijk ook leuk vinden! De naam van het kleintje is nog even fictief, maar op die manier hebben jullie en mijn meter alvast een idee hoe het kaartje zal worden.
Het konijntje en schaapje van Eline vind ik altijd heel leuk op een geboortekaartje, dus dat waren mijn uitgangspunten. Ik zocht nog wat leuk papier bij elkaar en ging aan de slag.


Schuiven, meten, plakken en knippen.


Een stuk cardstock van 30cm x 15cm rilde ik op 7,5cm en 15cm met de Scor-pal. Daarna sneed ik een halve rechthoek uit zodat, als ik het kaartje plooide, dit ook altijd naar voren kwam.


Gebruikte materialen:
- Papiertjes: action
- Washi-tape: action
- Snijmallen:
* Konijntje: MD COL1354
* Schaapje: MD COL1385
* Letters: MD COL1350
- Stempels: "Welkom Kleintje" & "Lief schattig zoet klein": MD EC0165
- Divers:
* Twinmarker: Action
* Diamantsteentjes: MD JU0932

Dit kaartje laat ik graag aan volgende challenges mee doen:

Mijn volgende kaartje gaat waarschijnlijk ééntje worden voor mijn collega, zij heeft de stap gezet om haar hobby gaan uit te oefenen in bijberoep. Daar hoort natuurlijk een kaartje bij om haar succes te wensen! Veel liefs voor nu,
Sarah

17 opmerkingen:

GerJanne zei

Wat een ontzettend leuk kaartje heb je in opdracht gemaakt! Superleuk! Mooi papier heb ej gekozen. Ik ben benieuwd naar je volgende kaart!

Marjolein zei

Hij is lief! Erg mooi. En een leuk papier ook!

Groeten,
Marjolein

Martha zei

Hoi hoi Sarah
Wat een lief schattig felicitatiekaartje!
Mooi model met prachtig dp gemaakt!
Ben benieuwd naar je volgende kaartje!
Liefs Martha

Trijntje zei

Heel leuk deze kaart met deze mal. Leuk model kaart. Groeten Trijntje

Henriët zei

Wat een leukerd! Lief met de beestjes maar toch ook stoer door de naam op het zwarte papier.
Bedankt voor het meedoen.
Groetjes van Henriët
DT MD Challengeblog

Hermien zei

Wat een lief kaartje,mooi werk.

Groetjes Hermien

Anita zei

Wat een leuk kaartje heb je er van gemaakt Sarah.
Dat zullen ze beslist leuk gaan vinden.
Gezellig dat je meedoet met onze challenge

Gr. Anita
MDblog

Caroline zei

Een schattig kaartje heb je gemaakt!
Leuk dat je meedoet met onze challenge.
Groetejs Caroline DT 2Sistersontheblog

Nicolette zei

Wat een lief kaartje.
Leuk dat je ons blog volgt en meedoet deze maand.
Nicolette DT 2Sistersontheblog

Judith zei

Super leuk kaartje geworden.
Gezellig dat je mee doet met de Eline diertje challenge.
Groetjes van Judith
DT-Marianne Design Challenge blog

Suzan zei

Prachtig gemaakt Sarah! Daar heb je veel werk aan gehad!
Groetjes Suzan
DT MD Challengeblog

Ravengirl zei

How very sweet is this! Such a fun fold!

Angela zei

Wat een schitterend babykaartje Sarah! Leuk modelletje!
Gezellig dat je meedoet bij MHH en heel veel succes!
grt Angela

cohenna zei

Beautiful! Thanks so much for participating in Papercraft Challenge this time and good luck :)

Patti J zei

Great card! Someone's going to have such fun when they open this! Thanks for joining us at Scor-Pal! Hope to see you back for the March challenge!

Epie zei

Schitterend kaartje , proficiat met je mooie prijs !!
Groetjes van Epie

Angelique zei

Ik kan niet op je nieuwe kaart van vandaag reageren, er zit een enorme foto voor. Ik weet niet of er meer zijn die het zo zien.
lieve groetjes Angelique