woensdag 17 april 2019

Mevrouw kip

Dag allemaal!

Dank jullie wel op de lieve reacties op het kaartje dat ik voor kleine Vince maakte! We moeten nog steeds een datum prikken om op bezoek te gaan...

De afgelopen dagen konden we niet veel doen aan de bouw en dus kon ik kaartjes maken! De challenge van bij De Egel om een starburst/sunburst kaartje te maken hing in mijn hoofd. Ik rommelde een beetje aan.


Dit soort kaartjes is eigenlijk ideaal om wat restjes papier op te werken. Hoewel ik moet bekennen dat ik de "stralen" niet uit restjes sneed hoor. Maar het zou kunnen...
Ik besloot om oude papiertjes te gebruiken. Ze zijn echt nog van één van mijn eerste blokjes die ik kocht! Ik sneed de "stralen" en begon te plakken. Ik koos ervoor om onderaan een vast stuk te behouden. Ik zocht was opvulsel en kwam bij het kipje uit, nog een eitje of twee in hetzelfde papier uitgestanst, wat plakparels en klaar!

Benieuwd wat jullie er van vinden! Dit kaartje doet niet alleen mee bij De Egel, maar ook bij Papercraft, ik zag toevallig dat ze daar voor hun nieuwe challenge rond het thema Pasen werken.

Fijne avond nog!
Liefs, Sarah

9 opmerkingen:

!neke zei

Hij is super leuk !!!!

Irene zei

Héél leuk hoe je gezellige kip in de stralen zit Sarah!
XxIrene

Eri zei

Leuke paaskaart met de kip en eieren! Toffe papiertjes heb je gebruikt voor de "stralen". Fijne Paasdagen!
Groetjes, Eri

Martha zei

Hoi hoi Sarah
Leuke kaart heb je gemaakt, dat kipje zit zo mooi in de stralen!
Liefs Martha

GerJanne zei

Hoi Sarah! Wat een enig kaartje voor de starburstchallenge van de Egel. Zo leuk met de kip en de eieren!
Met de Paas ligt alles ook stil in de bouw denk ik... Ben heel benieuwd hoe ver het is! En of jullie op schema liggen...

Lisa Andersson zei

Fantastic background and a lovely card, Sarah. Happy Easter.
Hugs, Lisa

Lisa zei

super sweet card Sarah, I love the pinks! Thank you for sharing your creation with us on the Papercraft-Challenges blog. Happy Easter! Lisa xx

Gerlinde zei

Wat een prachtige starbust-paaskaart heb je gemaakt Sarah!
Groetjes Gerlinde

Renate zei

Je hebt er een lekker vrolijk paaskaartje van gemaakt.
Super leuk dat je meedoet aan onze challenge.Ik hoop dat je er ook bij onze volgende challenge weer bij bent.

-xies- Renate.
(DT Papercraft Challenges)