dinsdag 30 april 2019

Peaches

Dag allemaal!

Bedankt voor jullie reacties op mijn spaarvarkentje. Mijn nichtje was er blij mee alsook met haar knutselspulletjes. Ik stelde een pakketje samen van een papierblok, stickers, bloemen, e.d. met wat basiskaarten en lijmrollers. In combinatie met het spaarvarkentje leverde dat een leuke combinatie op! De eerste reactie van mijn nichtje was: "Heb je dit zelf gemaakt?". Ik knikte ja, "Amai, chique" glimlachte ze terug. Ik gaf haar nog een dikke zoen en toen huppelde ze natuurlijk alweer vrolijk verder naar de andere kinderen die aanwezig waren op het feestje.

Vandaag ben ik er met een kaartje dat ik maakte naar aanleiding van de lopende challenge (#77) bij De Egel. De bedoeling is om de voorbeeldkaart te liften. Ik heb 'm bijna exact gekopieerd omdat de vormen zo leuk waren.


De basis is een zachtgeel glimmende kaartje. Ik sneed stroken van papiertjes die uit hetzelfde blokje komen. Het is zo'n mooi papierblokje! Allemaal zachte kleurtjes; Van geel tot oranje en van rood tot roze. De koningsvlinder steekt lekker af tegen de zachte kleurtjes en dat vond ik wel een tof aspect.
Tijdens het maken van de foto stond de zon niet helemaal goed en werd de zijkant van de kaart belicht in plaats van de voorkant waardoor de tekst te licht lijkt. Maar in het echt is dat niet het geval.

Benieuwd wat jullie weer van deze vinden!
Liefs, Sarah

11 opmerkingen:

GerJanne zei

Het is een heel mooi kaartje en ik herken meteen het papier! Ik kreeg er ook wat van, van jou en heb het met het KKT gebruikt. Zulke mooie zachte kleuren en patroontjes. Dank je wel voor het meedoen bij ons van de Egel.
Enne....geen wonder dat je nichtje blij was!

Marjolein zei

Dat is een heel lief kaartje! Lekker zoet en wat een mooie zachte tinten. Groeten Marjolein

Kuni zei

Such a lovely card.
Hugs
Kuni

Ellen zei

Prachtige kaart is dit met super mooie kleurtjes bij elkaar...logisch dat je nichtje hem mooi vindt!
Groet Ellen

Gerlinde zei

Heel erg leuk gemaakt Sarah!
Heerlijke vrolijke kleurtjes!
Groetjes Gerlinde

Sarah zei

Wat een mooie zonnige kaart!
Even je vorige post gelezen. Wat een tof 🐷. En wauw jullie 🏠 schiet op!
Verbluffend!

Martha zei

Hoi hoi Sarah
Mooi zacht kaartje heb je gemaakt!
Blij word ik ervan!
Liefs Martha

Lisa Andersson zei

How cute, just love those panels with different pattern. Looks fantastic.
Hugs, Lisa

bolletjelucky.blogspot.com zei

Hoi Sarah, wat heb je een mooie kaart gemaakt voor de liftchallenge bij De Egel. Mooi die zachte kleurtjes en inderdaad steekt de vlinder prachtig af. Een kaart om blij van te worden :)
Dank je wel voor je deelname aan de challenge bij De Egel.
Lieve groetjes Miranda (dt De Egel)

Anita van Merode zei

Super fleurige kaart! Ik hou ervan. Gr Anita

Angelique zei

Prachtige romantische kaart, mooie kleurtjes. Hele mooie vlinder.
lieve groetjes Angelique