zondag 5 mei 2019

Follow your dreams

Dag allemaal!

Afgelopen weekend dacht ik terug aan de challenge van DCL, daar vragen ze namelijk om een kaart met regenboogkleuren. Een leuke opdracht met heel wat mogelijkheden! Maar wat zou ik gaan doen met deze challenge?



Ik besloot om er een stencil bij te nemen, samen met wat verf. "Panelen" schreeuwde de vlinders me toe, toen ik ze in de verf had gezet. En zo flink als ik ben, luister ik dan ook maar!


De zwarte strook met de gouden tekst geven het een beetje pit.

Dit kaartje doet dus mee aan challenge #310 bij Dutch Card Lovers - verloop regenboogkleuren en door de keuze van mijn stencil kan hij ook gezellig mee doen bij challenge #9 van Mijn Hobbyhonk want Angela wilt heel graag vlinders zien.

Veel liefs,
Sarah

15 opmerkingen:

Sarah zei

Dat is ook leuk zo! Tof dat je een stencil gebruikte en dan in stukjes sneed

Gerlinde zei

Wat een ontzettend leuke kaart! Heel erg tof met de "panelen"!
Groetjes Gerlinde

Ellen zei

Schitterende kaart...echt heel mooi gedaan!
Groet Ellen

!neke zei

Prachtig geheel !

Marjan zei

Goed geluisterd naar je regenboogvlinders, hoor! Een prachtige kaart! Dank je wel voor het meedoen met Dutch Card Lovers, Sarah!

Gerrina zei

Ik vind 'm super mooi! Elegant en stoer ineen; bijzonder! Groetjes, Gerrina

Angelique zei

Goed dat je luisterde want het is een prachtige kaart geworden. Mooi het kleurverloop in de vlinders en de panelen maken de kaart helemaal af.
lieve groetjes Angelique

Hermien zei

En dat luisteren pakt mooi uit, een prachtig kaartje is het geworden.

Groetjes Hermien

Martha zei

Hoi hoi Sarah
Heel mooi dit vlinder paneelkaartje, echt vrolijk!
Liefs Martha

Rosina zei

Ha kijk jij heb ook een vlinderkaartje om te laten zien vandaag...heel mooi inde regenboogkleurtjes en met die paneeltjes is ook ook een super leuk idee..
groetjes Rosina

Ellen zei

Prachtige regenboogkaart Sarah!
Bedankt voor het meedoen met DCL.
Groetjes Ellen

Angela zei

Wat een schitterende vlinderkaart Sarah! Prachtig die regenboogkleurtjes!
Gaaf dat je deze kaart mee laat doen bij de vlinderchallenge bij MHH en heel veel succes!
grt Angela

Lisa Andersson zei

Love your butterflie card, so so pretty and such great design.
Have a lovely weekend.
Hugs, LIsa

Margot zei

Heel mooi kaartje! Bedankt voor het meedoen met de Dutch Card Lovers.

Rosalien Zwackhalen zei

Super gedaan. :) Leuk dat jij je uit heb laten dagen door ons. :)