zaterdag 15 augustus 2020

Swappen met GerJanne - 2020 #4

 Hi allemaal!

Hebben jullie de hitte overleefd? Toen de hittegolf begon hadden wij nog vrij, ondertussen zijn we alweer een weekje terug aan het werk.

Vandaag laten GerJanne en ik opdracht 4 zien. Ik kreeg een schets toegestuurd met een recept: gebruik de birthdaystans, het papier en de enameldots.

Schetsen zijn leuk, maar ik blijf altijd vrij sec en durf niets toe te voegen. Nu deed ik dat wel, maar hopen dat ik geen strafpunten krijg van GerJanne!

Ik heb dus eigenlijk wel een beetje vals gespeeld door een tag achter de middenstrook toe te voegen. En de middenstrook zit niet helemaal in het midden.
Het pompomlint aan de tag kreeg ik al eens eerder van GerJanne, als ik me niet vergis had zij het via haar zusje in Spanje. En terwijl ik er een stukje af knipte dacht ik: "Oh dit zou ook leuk zijn als halster voor de Lama/Alpaca van MD".

Ik wacht nog in spanning af als er nog een vijfde opdracht gaat komen. Wie weet breng ik die GerJanne nu wel weer op een idee. Eerst maar eens kijken wat zij er deze keer van maakte. Zijn jullie ook benieuwd?

Veel liefs voor nu en tot snel!
Sarah

12 opmerkingen:

Freubelmina zei

Nou volgens mij is Gerjanne niet zo streng en zul je vast geen strafpunten krijgen Sarah hihi.
Ik vind de toegevoegde tag erg goed bedacht en komt leuk op zo met het prachtige koord.
Ik hoop zeker weer een 5e uitdaging te zien hoor!
Lieve groetjes, Wilma Xx

Sarah zei

Het leuke aan kaarten maken, is dat je niks fout kan doen. Het is de inspiratie die telt! Heel leuk!
Er komt vast een nummer 5. GerJanne en ik gaan ook door. X

Martha zei

Ha die Sarah!
Wat een leuk kaartje heb je gemaakt, het dp van de tekst komt zo leuk naar voren!
Ben ook al gaan kijken bij GerJanne, jullie hebben elkaar weer leuk geïnspireerd!
Was wel warm om te werken zeker?!
Liefs Martha

!neke zei

Helemaal leuk Sarah !
Groeten Ineke

Anita van Deur zei

Leuke kaart!
Groetjes, Anita

GerJanne zei

Hoi Sarah,
Jouw kaart is gaaf! Wat ontzettend leuk om met een tag te werken. Dat doet dingetjes vergeet ik vaak. Goed idee.
Ik denk nog over nummer 5, die komt hoor!!
Fijn weekend!

GerJanne zei

doet= soort

Eri zei

Jouw kaart is ook heel tof geworden Sarah! Een leuk idee met de kraft label en het leuke pompoen lint. Je krijgt vast geen straf, maar bonuspunten!
Groetjes, Eri

Ellen zei

Ook super leuk hoor en hier geeft GerJanne vast geen strafpunten voor haha.
Ben benieuwd naar de volgende opdracht.
Groetjes Ellen

Creaellenknutselsite zei

wat een leuke kaart had hem van gerjanne ook gezien leuk hoe je dezelfde sketch zo anders verwerkt. leuk dat label
groetjes ellen

bolletjelucky.blogspot.com zei

Hee Sarah, wat heb je een vrolijke kaart gemaakt met de sketch. Leuk om elkaar zo te inspireren. Hier weinig gefreubel vanwege de hitte maar het kriebelt wel hihi.
Ik zal eens bij GerJanne gaan kijken.
Lieve groetjes Miranda

CreaStories zei

Wat een leuke idee om elkaar zo te inspireren en te zien wat een ander maakt met dezelfde materialen. Jouw kaartje is ook erg mooi en vrolijk geworden. Ik kwam je tegen via de blog van Gerjanne en ben je gaan volgen. Groetjes, Natascha